10 رستوران برتر کوالالامپور در سال 2015

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اگر به کوالالامپور مالزی سفر کنید، می توانید در این شهر بزرگ زیبای شرقی از رستوران های متعدد محلی و بین المللی این شهر بهره ببرید تا طعم غذا های محلی را در این شهر زیبا به خاطر بسپارید. با خبرنگاران همراه شوید تا با برترین رستوران های این شهر آشنا شوید.

10 رستوران برتر کوالالامپور در سال 2015

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

امروز فهرستی از 10 رستوران برتر کوالالامپور در سال 2015 را که شامل آشپزخانه های شیک با غذا هایی که برنده جوایز و تیم خدماتی که در آشپزخانه و رستوران هستند معرفی می کنیم.حال می خواهیم لیستی از رستوران های برتر کوالالامپور را معرفی کنیم. هدف واضح و روشن این رستوران ها داشتن منوهایی است که پس از مدت ها هم در ذهن ها بماند. نوآوری و غذا های خلاقانه در جذابیت این رستوران ها بی تأثیر نیست. نگاهی به فهرست ما بیاندازید تا در صورت سفر به کوالالامپور در یکی از بهترین رستوران های این منطقه جا رزرو کنید.

1. مارینی 57 (Marinis on 57)

مارینی یک رستوران منحصر به فرد ایتالیایی است که در طبقه 57 برج 3 پتروناس (PETRONAS) قرار گرفته است. مارینی از بهترین رستوران های کوالالامپور است. برج پتروناس دوقلو است و سقف های شیشه ای همچون پنجره ها دارد. رستوران و سالن این برج دکوراسیون خاص و ظریفی دارد. آشپزخانه آن منویی هم تراز منو های کشور ایتالیا ارائه می دهد مانند اسپاگتی با بادام.

2. رستوران تروکیا اسکای (Troika Sky Dining)

رستوران هوایی تروکیا در طبقه 23 برج B قرار گرفته است. سرو غذای این رستوران در آسمان است که منظره بسیار هیجان انگیزی دارد. غذای این رستوران هم در قرار دریافت آن در لیست بهترین رستوران های کوالالامپور بی تاثیر نبوده است.

3.رستوران سی 8 (Thirty8)

سالن ناهارخوری بی نظیر Thirty8 در طبقه 38 گراند هایت هتل کوالالامپور است. سی 8 صندلی ویژه ای برای علاقه مندان و بازدید نمایندگان دارد. منو ی این رستوران شامل غذا های چینی، تایلندی، دریایی و سوشی ژاپنی و استیک است. این رستوران زیبا به وضوح یکی از بهترین رستوران های شهر است، همه چیز در منو این رستوران بسیار عالی و بی نقص است. پنجره های بزرگ تر و تمیز که حس میهمان نوازی را تداعی می نمایند، منظره ای بسیار عالی رو به برج های دوقلوی پتروناس دارند.

4. رستوران enak

بهترین غذا های تند در رستوران enak سرو می گردد، این رستوران در طبقه همکف مرکز گالری استارهیل (starhill) واقع شده و بسیار ماهرانه دکوراسیون شده است. دکوراسیون رستوران به سبک بالیایی است و میزها با شمع و عتیقه و جواهرات تزیین شده اند. با تکیه بر دستور غذا های خانگی، همین طور مواد غذایی حلال و حاوی عطر و طعم و ادویه های محلی، مخصوصا فلفل های تند است.

5. رستوران پرگو (Prego KL)

رستوران پرگو در بالای شهر کوالالامپور قرار گرفته است و غذا های کلاسیک ایتالیایی سرو می نماید، به مشتریان دو نوع منو ارائه می دهد، بنابراین مشتری گزینه های بیشتری برای انتخاب دارد. دکوراسیون این فضا قدیمی است و از جذابیت های دوران قدیم بهره برده است، در حالی که آشپزخانه این رستوران غذا های راحت و مورد علاقه ایتالیایی ها را سرو می نماید. به عنوان مثال ریزوتو با سس قارچ های وحشی و پنیر پارمیزان یا راویولی (نوعی غذا) که با تکه های مرغ و سس خامه قارچ تهیه می گردد غذا هایی ساده و دلپذیری هستند.

6. رستوران سلستیال کورت (celstial court)

رستوران سلستیال کورت نوآوری در ارائه غذای حلال دارد. این رستوران در هتل ایمپریال (Imperial) است. مواد غذایی که در آشپزخانه طبخ می گردد حس رقابت را در میان خدمه ایجاد می نماید، هر غذایی چاشنی و ادویه های خاص خود را دارد، به طور مثال بره با لوبیا و سس شیرین مغولی سرو می گردد و میگوهای سرخ شده با سیر طبخ می گردد.

7. رستوران فرنگی پانی (frangipani)

frangipani از بهترین رستوران های فرانسوی در مالزی است. این رستوران در امتداد بوکیت چانگکات (Changkat) واقع شده و طبقه پایین آن بسیار مجلل است و یک استخر جالب به رنگ سیاه و سفید دارد. منوی این غذاخوری کلاسیک و با چاشنی و طعم های فراوان است، بنابراین می توانید تجربه ای جدید داشته باشید.طبقه بالای این رستوران نیز برای افراد خاص طراحی شده است.

8. رستوران نوبو (nobu)

نوبو یکی از بهترین رستوران هایی است که سوشی، ساشیمی و تمپورا را سرو می نماید. نوبو یک رستوران چینی است که در سراسر دنیا به خاطر غذا های منحصر به فرد که طعم غذاهای آسیا و آمریکای جنوبی را با هم آمیخته معروف است. اولین شعبه نوبو در جنوب شرق آسیا است. بیش از 29 شعبه از آن در دنیا وجود دارد و Nobu KL اولین شعبه جنوب آسیا است که یک طبقه پایین تر از مارینی در خیابان 57 منارا پتروناس 3 واقع شده است. Nobu KL منظره 360 درجه از آسمان دارد که شامل برج های دوقلوی پتروناس هم می گردد.

9. رستوران پرایم (prime)

رستوران پرایم به خاطر استیک هایش شهرت دارد. پرایم در هتل مریدین (Meridien) ساخته شده و برنده جایزه های متعدد سازگاری با غذای محلی شده است. منویی بسیار متنوع و دل چسب دارد که باعث می گردد مشتری های بسیاری داشته باشد. در منو این رستوران فقط غذای حلال وجود ندارد، بلکه شامل غذا های کلاسیک غربی مانند حلزون اسکالوپ خشکیده دریایی،سالاد سزار و آبگوشت حلزون نیز می گردد.

10. رستوران ال سردو (el cerdo)

وقتی هوس گوشت خوک می کنید رستوران ال سردو غذایی را آماده می نماید که بسیار ترد و لذیذ است. این غذا همچنین به شکل تکه تکه و ساندویچی هم سرو می گردد. گوشت خوک اصلی ترین غذای این رستوران است که بسیار مبتکرانه سرو می گردد، مثلا ماکارونی با ژامبون سرخ شده یکی از این غذا هاست. از نظر دکور نیز فضایی پر زرق برق دارد که کمی هم حالت مضحک و خنده دار به خود گرفته است! مثلا دستگیره درها طرح هایی از ترکیب مونالیزا و بچه خوک دارند. منبع: Kualalumpur

منبع: کجارو
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 703

به "10 رستوران برتر کوالالامپور در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 رستوران برتر کوالالامپور در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید