اصابت رعد و برق حس تازه ای را در این زن بیدار کرد!، عکس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، قدرت و غیر قابل پیش بینی بودن صاعقه قرن ها انسان را مجذوب و ترسانده است. در موارد نادر، رعد و برق می تواند اثرات غیرمنتظره ای بر کسانی که از آن جان سالم به در می برند داشته باشد. این داستان قابل توجه کیمبرلی کونه است، زنی که پس از اصابت صاعقه حس جدیدی به دست آورد. تجربه او محققان را مجذوب خود نموده است و نگاهی اجمالی به توانایی های خارق العاده بدن انسان ارائه می دهد.

اصابت رعد و برق حس تازه ای را در این زن بیدار کرد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، زندگی کیمبرلی کونه در یک روز سرنوشت ساز که مورد اصابت صاعقه نهاده شد برای همواره تغییر کرد. در حالی که از پیاده روی در کوهستان لذت می برد، طوفانی ناگهانی ظاهر شد و رعد و برقی به بدن او اصابت کرد. موج قدرتمند برق از او عبور کرد و او را بیهوش کرد و دچار سوختگی شدید شد.

به طور معجزه آسایی، کیمبرلی از این حادثه جان سالم به در برد، اما سفر او تازه آغاز شده بود. همانطور که او از جراحات خود بهبود یافت، متوجه تغییر قابل توجهی در درون خود شد.

بیشتر بخوانید:

تغییر فولکس قورباغه ای محبوب ایرانیان برای 2023/ عکس

مداد؛ سلاحی کشنده برای فضانوردان در فضا!

به نظر می رسید که برخورد کیمبرلی با رعد و برق یک توانایی تازه را بیدار نموده است: ادراک الکترومغناطیسی. این حس خارق العاده به او این امکان را می دهد که میدان های الکترومغناطیسی را که معمولاً برای انسان نامحسوس است، شناسایی و تفسیر کند. او تجربه یک احساس سوزن سوزن شدن و افزایش هوشیاری را در حضور وسایل برقی، خطوط برق و حتی در هنگام رعد و برق توصیف کرد.

دانشمندان بر این باورند که تخلیه الکتریکی شدید حاصل از برخورد رعد و برق ممکن است مسیرهای عصبی کیمبرلی را دوباره سیم کشی کند و به مغز او اجازه دهد سیگنال های الکترومغناطیسی را به روش هایی پردازش کند که قبلاً برای او غیرقابل دسترس بود. این پدیده علاقه زیادی را در بین محققانی که سیستم حسی انسان را مطالعه می نمایند، برانگیخته است.

جامعه علمی مجذوب داستان کیمبرلی و پیامدهای بالقوه حس تازه او شده است. محققان در حال آنالیز مکانیسم های پشت درک الکترومغناطیسی هستند تا بفهمند چگونه مغز انسان می تواند چنین توانایی خارق العاده ای را تطبیق دهد و مهار کند.

مطالعات اولیه نشان می دهد که افراد خاصی ممکن است حساسیت بالایی به میدان های الکترومغناطیسی داشته باشند، حتی بدون اینکه برخورد صاعقه ای را تجربه نمایند. این احتمال را افزایش می دهد که ممکن است تغییراتی در ادراک حسی انسان وجود داشته باشد که هنوز به طور کامل کشف و درک نشده است.

علاوه بر این، کاربردهای عملی بالقوه ادراک الکترومغناطیسی مجذوب کننده هستند. این حس منحصر به فرد می تواند پیامدهای عملی در زمینه های مختلف داشته باشد، مانند یاری به تشخیص نقص های الکتریکی، ارائه هشدارهای اولیه برای بلایای طبیعی، یا حتی یاری به تشخیص پزشکی.

منبع: history of yesterday

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16225

به "اصابت رعد و برق حس تازه ای را در این زن بیدار کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصابت رعد و برق حس تازه ای را در این زن بیدار کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید