شهربازی دریم ورلد در بانکوک، یک تجربه هیجان انگیز در تایلند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، آشنایی با شهربازی دریم ورلد در بانکوک

تایلند در سال های اخیر به دلیل تمهیداتی که دولت آن در زمینه بالا بردن میزان گردشگرانی که به این کشور انجام داده، سبب شده تا مسافران زیادی به منظور بازدید و گردشگری شهرهای این کشور را انتخاب نمایند. شهر بانکوک یکی از شهرهای توریستی کشور تایلند است و با توجه به جاذبه های طبیعی، تاریخی و توریستی که دارد مقصد بسیاری از مسافران دنیا به خصوص ایرانی ها عزیز محسوب می گردد. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره شهربازی دریم ورلد در بانکوک صحبت کنیم. در این جاذبه توریستی انواع بازی ها و وسایل تفریحی که می تواند برای مسافران به خصوص بچه ها بسیار جالب و هیجان انگیز باشد و سفر خاطره انگیزی را برایشان به ارمغان بیاورد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا بیشتر با شهربازی دریم ورلد در بانکوک آشنا شوید.

شهربازی دریم ورلد در بانکوک، یک تجربه هیجان انگیز در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

همانطور که می دانید شهرهای تایلند به خصوص بانکوک، پاتایا و پوکت جز توریستی ترین مناطق این کشور آسیایی محسوب می شوند که مسافران زیادی را سالانه به سمت خود جذب می نمایند. جاذبه های تاریخی، طبیعی و توریستی که در شهرهای این کشور وجود دارد که هر کدام می تواند مسافران زیادی را به سمت خود جذب نمایند. شهربازی دریم ورد در بانکوک جایی است که می توانید در اوج هیجان و لذت ساعاتی را در کنار خانواده و دوستان خودتان سپری کنید. انواع بازی و وسایل تفریحی در دریم ورلد گرد هم آمده اند، بازی های هیجانی، آبی، فکری و انواع نمایش های موزیکال و سرگرم نماینده همگی یک جا جمع شده اند تا یک روز کاملا شاد، پر از هیجان و آدرنالین را تجربه کنیم.

این شهربازی جذاب در سال 1993 میلادی افتتاح شد و مساحت آن برابر 160 هکتار می باشد. درون شهربازی دریم ورلد در بانکوک وسایل سرگرمی بسیاری وجود دارد که اگر بخواهیم آن ها را نام ببریم نیز عبارت از ترن هوایی، پیست اتومبیل رانی، سرزمین یخی، تونل وحشت، تله کابیل، انواع قطار، اسب می گردد که البته به تعداد این وسایل در سال های اخیر نیز افزوده شده است. به طور مثال سوپر اسپلش در سال 1995 میلادی و سرزمین برفی سال 1997 میلادی به شهربازی دریم ورلد در بانکوک نیز اضافه شده اند.

بازی های شهربازی دریم ورلد در بانکوک

در این شهربازی وسایل بازی زیادی وجود دارد که شما بخواهید از آن ها دیدن کنید، از همین رو برای این کار می بایست نقشه راه در دست داشته باشید تا جایی را در این شهربازی جا نیاندازید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با بازی های این شهربازی جذاب در بانکوک آشنا شوید.

1- تورنادو: خوب یکی از مهیج ترین وسایل بازی در این شهربازی که از ظاهر آن چیزی تعیین نیست، تورنادو است. سرعت این وسیله بازی 75 کیلومتر در ساعت بوده و استفاده نمایندگان از این وسیله هیجان انگیز را در زوایای متفاوتی در هوا می چرخانه و سطح آدرنالین آن ها را به بالاترین حد ممکن می رساند.

2- سوپر اسپلش: یکی از وسایل بازی جالب و جذابی که در این شهربازی وجود دارد، سوپر اسپلش است که سرگرمی و تفریحی هیجان انگیزی را برای شرکت نمایندگان فراهم می آورد. ترن به سمت استخر بزرگی می رود و محکم با آب برخورد می نماید. داستان از این قرار است که ریل تا چند سانتی متر زیر آب استخر هم ادامه دارد و قطار مجبور است چند لحظه تا نیمه به زیر آب هم برود.

3- هریکین: از دیگر وسایلی که در شهربازی دریم ورلد در بانکوک وجود دارد که معنای آن طوفان است. با توجه به معنای این وسیله بازی می توان متوجه شد که هیجان زیادی را هنگام استفاده از این وسیله جذاب تجربه خواهید کرد. داستان از این قرار است که دو ردیف طولانی جایگاه پشت هم قرار گرفته اند و بازدیدنمایندگان خود را محکم به جایگاه ها می بندند، آن ها در واقع روی تابی غول پیکر نشسته اند. این حرکت آرام رفته رفته بیشتر می گردد و حتی تا ارتفاع 20 متری هم بالا می رود.

4- گرند کانیون: قطعا نام گرند کانیون را بارها شنیده اید، در شهربازی دریم ورلد در بانکوک هواداران زیادی دارد. در این بخش شما سوار یک قایق بزرگ می شوید و دور تا دور آن جایگاه هایی برای مسافران قرار گرفته است و قایق آرام آرام در آن حرکت می نماید و وارد مسیرهای پر پیچ و خم گرند کانیو می گردد. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این بخش خطری قرار نیست شما را تهدید کند پس با خیال راحت به تفریح خودتان بپردازید.

5- سرزمین برفی: دیگر بخشی که در شهربازی دریم ورلد در بانکوک وجود دارد، سرزمین برفی است که برای تمامی گروه های سنی چه آن هایی مسن هستند و چه گروه های سنی جوان و پرهیجان نیز مناسب می باشد. درجه حرارت در این قسمت منفی 8 درجه سانتیگراد می باشد که حس جالبی را به مسافران می دهد.

دیگر بخش های شهربازی دریم ورلد در بانکوک

جالب است بدانید که وسایل بازی که در شهربازی دریم ورلد در بانکوک وجود دارد تا اینجا به سرانجام نمی رسد بلکه در این شهربازی وسایل دیگری نظیر ترن موش سرعت، دهکده حیوانات، ماشین برقی، عمارت متروکه، تونل وحشت، قایق هندی، قایق پدالی، قایق پرنده، تله کابین، وایکینگ ها، ربات، خانه میکی موس غول پیکر، انواع بازی های بچه ها هم وجود دارد که بیش از پیش این مجموعه تفریحی را جذاب می نماید و سبب می گردد که سفر هیجان انگیزی را تجربه کنید.

1- تونل وحشت: در تونل وحشت شهربازی دریم ورلد در بانکوک همانند دیگر شهربازی های جهان حتی تهران خودمان صحنه های ترسناکی وجود دارد که قطعا شما را به وحشت خواهند انداخت. پیشنهاد می کنیم در صورتی که توانایی تحمل آدرنالین زیاد را دارید به این بخش بروید.

2- مزرعه حیوانات: از دیگر قسمت های سرزمین رویاها که مورد توجه بازدیدنمایندگان بسیاری قرار گرفته است مزرعه حیوانات است. این مرزعه شباهت بسیاری به باغ وحش دارد که در آن تنها حیوانات اهلی وجود دارد. این مزرعه تقریبا شبیه به مزارع حقیقی شبیه سازی شده است و محلی را فراهم کرده تا بچه ها بتوانند با والدینشان اسب سواری نمایند و حیوانات را از نزدیک ببینند.

3- منوریل: از دیگر وسایل که در شهربازی دریم ورلد در بانکوک وجود دارد منوریل است که نمی توان آن جزو وسایل پر هیجان قرار گرفته است اما خوب به یکبار امتحان آن می ارزد. بازدیدنمایندگان در این ترن می توانند به آسودگی بنشینند و از مناظر شهربازی لذت ببرند، ریل این قطار دور تا دور شهربازی کشیده شده و مسافران را به همه بخش های شهربازی می برد.

4- خانه متروکه: قسمتی در این شهربازی وجود دارد که به دور از هیاهو و سر و صدا بوده و جایی است که زمان وارد شدن به آن مو به تنتان سیخ می گردد. این بخش شهربازی بسیار مرموز و سحرآمیز است و کوشش شده در آن شهری کاملا بدون سکنه و متروک به تصویر کشیده گردد.

5- قطار هوایی: یک وسیله جذاب دیگری که در این مجموعه تفریحی وجود دارد قطار هوایی است که سوار شدن بر آن کار هر کسی نمی تواند باشد.

آنچه که در محوطه شهربازی دریم ورلد در بانکوک مشاهده خواهید کرد!

باغ عشق: در محوطه خارجی شهربازی دریم ورلد در بانکوک، سرزمینی مخصوص افراد عاشق وجود دارد که پر از گل و گیاه است و دارا تزئینات جالب و هیجان انگیزی می باشد.

عجایب هفتگانه جهان: در گوشه ای از شهربازی دریم ورلد در بانکوک سرزمینی از آرزوها ساخته شده است که با توجه به نام آن می توانید عجایب از جهان را در آن مشاهده کنید.

سرزمین پریان: پری ها همیشه در داستان های ما نقش زیبایی داشته اند، حال شما تصور کنید که در شهربازی سرزمینی وجود دارد که نام آن پریان باشد قطعا حس و حال متفاوتی را برایتان به وجود خواهد آورد.

دسترسی به شهربازی دریم ورلد در بانکوک

به منظور ورود به شهربازی دریم ورلد در بانکوک می بایست که بلیط تهیه کنید که هزینه آن برابر با 95 هزار تومان می باشد. این مبلغ برای بچه های که قد آن ها زیر 90 سانت باشد رایگان می باشد. اما گفتنی است که برای استفاده از تفریحاتی نظیر (دهکده برف، ورزش های آبی و مزرعه حیوانات) هر کدام به طور جداگانه مبلغی را پرداخت کنید.

برای اطلاع از هزینه های مربوط به وسایل بازی در این شهربازی می توانید به سایت www.renown-travel.com بروید و از مبالغ پرداختی آگاه شوید.

به منظور دسترسی به این شهربازی در بانکوک شما هم می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و هم شخصی بهره ببرید که برای این کار پیشنهاد می کنیم حتما از گوگل مپ بهره ببرید.

آدرس: 62 หมู่ที่ 1 ถนน รังสิต - องครักษ์ Tambon Bang Yitho, Amphoe Thanyaburi, Chang Wat Pathum Thani 12130, Thailand

منبع: الی گشت
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 537

به "شهربازی دریم ورلد در بانکوک، یک تجربه هیجان انگیز در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی دریم ورلد در بانکوک، یک تجربه هیجان انگیز در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید