اعلام برنامه های روز سوم جشنواره سینماحقیقت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا) - نکوداشت استاد حمید سهیلی پژوهشگر و مستندساز باسابقه در سومین روز از چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت برگزار می گردد.

اعلام برنامه های روز سوم جشنواره سینماحقیقت

به گزارش ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت، امروز پنجشنبه 27 آذرماه در سومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت علاوه بر پخش مستندهای مختلف، برنامه های متعددی به وسیله تلویزیون تعاملی تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره برای علاقمندان پخش می گردد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ساعت 17 تا 18:30 هر روز از جشنواره چهاردهم به بزرگداشت و نکوداشت بزرگان عرصه مستند اختصاص دارد. امروز پنج شنبه 27 آذرماه نکوداشت زنده یاد استاد حمید سهیلی مستندساز سرشناس با حضور همسر او نسرین شکیب، محمد مقدم (مستندساز)، پدرام اکبری (تهیه کننده و مستندساز) و همایون امامی (مستندساز) برگزار می گردد.

در این آئین فیلم نکوداشت زنده یاد حمید سهیلی به کارگردانی محسن سخا نمایش داده شده و با حضور محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره از همسر این مستندساز تقدیر می گردد.

بخش دیگری از برنامه سومین روز از چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت رویداد فیلم، خبر است. مستند های ایساتیس، هجده هزارپا، آوای شب دهم، چلچلای سفری، ف-الف-شیفت شب در ساعت 15 تا 16:30 و مستندهای پاوه، برانازا، حلب دریا ندارد، کودتای 53، چمر سرباز در ساعت 19 تا 20:30 از تلویزیون تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره تحت عنوان فیلم خبر 5 و 6 روی آنتن می فرایند.

علاوه بر این تلویزیون تیوا و لایو اینستاگرام جشنواره در ساعات 16:30 تا 17، 18:30 تا 19، 20:30 تا 21 و 21 تا 22 برنامه های ترکیبی دیگری نیز در نظر گرفته که برای علاقمندان به صورت رایگان قابل تماشا است.

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم، از 25 آذرماه شروع شده و تا 2 دی ماه به صورت آنلاین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6393

به "اعلام برنامه های روز سوم جشنواره سینماحقیقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های روز سوم جشنواره سینماحقیقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید