افتتاح 8 بیمارستان با اعتبار 500 میلیارد تومان در امسال

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: سال جاری هشت بیمارستان در کشور با ظرفیت 1200 تخت و اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان افتتاح شده است.

افتتاح 8 بیمارستان با اعتبار 500 میلیارد تومان در امسال

محمدجعفر علیزاده در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: در حال حاضر میانگین تخت های بیمارستان در کشور به 2.8 به ازای هر یک هزار نفر رسیده است.

وی بیان نمود: با توجه به افتتاح بیمارستان ها دراستان کهگیلویه و بویراحمد این استان جهش قابل توجهی در شاخص تخت بیمارستانی و رسیدن به میانگین کشوری داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور توضیح داد: با توجه به احداث بیمارستان خصوصی زاگرس در یاسوج و بیمارستان نرگسی در گچساران، استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری نیز عبور خواهد نمود.

علیزاده عنوان نمود: با احداث این بیمارستان ها کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بیمارستان و تخت های بیمارستانی جزو استان های برخوردار در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این استان در سال 97 توانسته تمامی کمبودهای خود را از دوران گذشته در این راستا جبران کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: امسال به مناسبت 40 سالگرد انقلاب اسلامی تاکنون هشت بیمارستان در کشور با ظرفیت 1200 تخت و اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان افتتاح شده است.

علیزاده بیان نمود: این بیمارستان ها در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و خوزستان بوده است.

وی اضافه نمود: ساخت بیمارستان در شش استان دیگر شامل چهارمحال بختیاری، همدان، مازندران، کرمانشاه، اردبیل و گیلان با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در حال اجرا است که تا انتها امسال به بهره برداری می رسد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 239

به "افتتاح 8 بیمارستان با اعتبار 500 میلیارد تومان در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 8 بیمارستان با اعتبار 500 میلیارد تومان در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید