امکان اسکان محدود دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه فردوسی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص امکان بازگشایی دانشگاه ها و اسکان دانشجویان در خوابگاه ها از 17 خردادماه اطلاعیه داد.

امکان اسکان محدود دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه فردوسی

معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد پیرو مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص امکان بازگشایی دانشگاه ها از 17 خردادماه و اطلاعیه های بعدی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، موارد ذیل را به اطلاع رساند.

کلاس های درس در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی تا خاتمه نیمسال جاری به صورت الکترونیک و طبق روال جاری برگزار می گردد.

خوابگاه ها و غذاخوری های دانشجویی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت دانشجویان همچنان تعطیل است

به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که آماده دفاع هستند، توصیه می گردد به صورت الکترونیک و طبق شیوه نامه ابلاغی مدیریت تحصیلات تکمیلی، از خاتمه نامه خود دفاع کنند. در صورتی که برگزاری دفاع به شکل حضوری ضروری تشخیص داده گردد، دانشجو می تواند با تایید استاد راهنما و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، جهت برگزاری دفاعیه به صورت محدود (صرفاً در محدوده تاریخ برگزاری دفاعیه) از خوابگاه استفاده کند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای استفاده از آزمایشگاه احتیاج به حضور در دانشگاه دارند، به صورت محدود، با مسئولیت دانشجو و استاد راهنما و تأیید معاونت پژوهشی دانشگاه، می توانند درخواست اسکان در خوابگاه را ارائه کنند.

دانشجویانی که بنا به ضرورت و به صورت محدود در خوابگاه ساکن می شوند، ملزم به غربالگری قبل از ورود و رعایت دقیق کلیه دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی پیشگیری از کرونا هستند.

امکان حضور دانشجویان جهت برطرف اشکال، درسی، مشاوره با استاد راهنما و موارد مشابه با هماهنگی استاد مربوطه، بدون استفاده از خوابگاه و غذاخوری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دانشگاه وجود دارد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری الکترونیک امتحانات، شیوه برگزاری امتحانات خاتمه نیمسال را قبل از خاتمه کلاس ها معین و به وسیله وبسایت رسمی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد نمود.

بنا بر گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، چگونگی تکمیل دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی نیمسال دوم 98-99 در بازه زمانی 15 تیر تا 15 مرداد نیز به وسیله وب سایت این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. در مدت برگزاری این دروس برای دانشجویانی که از قبل در خوابگاه حضور داشته اند، فقط در بازه زمانی ارائه درس امکان اسکان فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3162

به "امکان اسکان محدود دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه فردوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اسکان محدود دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه فردوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید