فارس من، امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی حضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: امتحانات این دانشگاه از 21 تیرماه تا 17 مرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری برگزار می گردد مگر اینکه منع قانونی داشته باشیم.

فارس من، امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی حضوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواهان امتحانات دانشگاه جامع علمی- کاربردی غیرحضوری برگزار شود شده اند.

این کاربران نوشته اند که ما دانشجویان علمی-کاربردی تقاضا داریم با توجه به شیوع بیماری کرونا و مسائل پیش آمده در این ترم خواهشمندیم که ابتدا امتحانات عمومی به صورت هماهنگ انجام نشود دوم اینکه امتحانات مانند دیگر دانشگاه ها به صورت غیرحضوری برگزار شود.از مسوولان دلسوز دانشگاه جامع علمی-کاربردی تقاضا داریم که این تقاضا دانشجویان را جامع عمل بپوشانند.

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در آخرین اظهارنظرهای خود درباره چگونگی برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: کشورهای دنیا اول نسبت به سایر کشورها در رابطه با همه گیر شدن ویروس کرونا غافلگیر شدند چون برسلامت و توان داخلی خود اطمینان داشتند. اما ایران به خوبی توانست شیوع این بیماری را کنترل کند.

وی یادآور شد: امتحانات دانشگاه علمی کاربردی از 21 تیرماه تا 17 مرداد ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: بخش اعظمی از دانشجویان ما در مراکزی درس می خوانند که کمتر از 500 دانشجو دارد، 500 دانشجو در یک دانشگاه عظیم، دانشجوهای 10 کلاس هستند.

امید گفت: در بعضی از استان ها رئیس شورای مبارزه با کرونا، برگزاری امتحانات به صورت حضوری را منع نموده است، جایی که منع قانونی باشد، آزمون عملی برگزار نشده و ناتمام اعلام می شود و امتحانات دروس نظری به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی خوابگاه و دانشجوی غیربومی ندارد، بنابراین امتحانات دانشگاه علمی کاربردی با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری برگزار می شود مگر اینکه منع قانونی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3520

به "فارس من، امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید