انتشارات هری پاتر امتیاز کتاب دالایی لاما را گرفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، انتشارات بلومسبری صاحب امتیاز کتاب های هری پاتر توانسته رقبای انگلیسی خود را کنار زده و امتیاز چاپ کتاب جدید دالایی لاما رهبر بوداییان تبت را کسب کند.

انتشارات هری پاتر امتیاز کتاب دالایی لاما را گرفت

جیم مارتین ویراستار ارشد انتشارات بلومسبری عنوان این کتاب را تنها خانه ما اعلام نموده است که تنها جلد این کتاب در اختیار رسانه ها قرار داده شده است. امتیاز چاپ این کتاب در آمریکا و کانادا را انتشارات هارپرکالینز گرفته است.

رهبر بوداییان تبت در این کتاب از رهبران سیاسی دنیا خواسته است که تغییرات آب و هوایی در کره زمین را جدی بگیرند و در تصمیم گیری های خود این مسئله را نادیده نگیرند. وی اعتقاد دارد همه مردم دنیا باید برای حفاظت از محیط زیست و کره زمین کوشش نمایند تا کره خاکی جای بهتری برای زندگی آیندگان گردد.

دالایی لاما لقبی است که به رهبر بوداییان تبت داده می گردد که در حال حاضر این لقب در اختیار تنزین گیاتسو واقع شده است. انتشارات انگلیسی می گوید نوامبر امسال کتابی از دالایی لاما منتشر می نماید که درباره محیط زیست صحبت شده است.

هفته نامه تایم در آخرین فهرست مربوط به بانفوذترین زنان و مردان دنیا، دالایی لاما را در مقام اول این لیست معرفی نموده بود. در سال 1989 دالایی لاما جایزه صلح نوبل به خاطر کوشش برای استقلال کشورش کسب کرد. کتاب جدید رهبر بوداییان توسط یک خبرنگار آلمانی به فرانس آلت به این زبان ترجمه شده و قرار است در بازار کتاب آلمان نیز منتشر گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4332

به "انتشارات هری پاتر امتیاز کتاب دالایی لاما را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشارات هری پاتر امتیاز کتاب دالایی لاما را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید