بابایی تنها غایب تراکتور در ملاقات مقابل پرسپولیس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تیم فوتبال تراکتور در حالی در ملاقات سوپرجام به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که تنها غایب این تیم پیمان بابایی است.

بابایی تنها غایب تراکتور در ملاقات مقابل پرسپولیس

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت سیاه و سفید از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور در ملاقات سوپرجام فوتبال ایران از ساعت 19:50 روز یکشنبه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. سرخپوشان تبریزی که بخشی از قرارداد خود را هم در روزهای اخیر دریافت کردند، از روز گذشته (پنجشنبه) با بازگشت محمدرضا اخباری از اردوی تیم ملی با نفرات کامل تمرین نموده اند.

اکبر ایمانی نیز که به دلیل مصدومیت تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می کرد، با بهبودی کامل از روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت نموده است و به این ترتیب تنها غایب تیم تراکتور در ملاقات با پرسپولیس پیمان بابایی است که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ فعلاً به صورت انفرادی و زیر نظر پزشکان تمرینات خود را دنبال می نماید.

پیمان بابایی برخلاف اینکه گفته می شد احتمالاً تا خاتمه فصل ملاقاتهای تیمش را از دست خواهد داد، طی روزهای گذشته تمرینات انفرادی را شروع نموده است و پزشکان تیم امیدوارند این بازیکن تا دو الی سه هفته دیگر بتواند به بازی های تیمش بازگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8403

به "بابایی تنها غایب تراکتور در ملاقات مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابایی تنها غایب تراکتور در ملاقات مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید