بازی های کوتاه برای نوروز: A Short Hike

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یکی از تفریحات موجود کوهنوردی است. البته بسیاری از افراد به آن علاقه ندارند. با اینحال در اینکه این فعالیت شما را با منظره ها زیبا روبرو می نماید، شکی نیست. حال اگر شما از آن دسته از افراد هستید که علاقه به کوهنوردی دارید اما توانش را ندارید، بازی یک کوهنوردی کوتاه (A Short Hike) مخصوص شماست. مخصوصاً بازی طراحی بسیار ساده این بازی شما را مجذوب خود خواهد نمود. همینطور اینکه در بیشتر پلتفرم ها در دسترس بوده و به همین علت شما می توانید آن را به راحتی دریافت کنید.

بازی های کوتاه برای نوروز: A Short Hike

بازی یک کوهنوردی کوتاه در خصوص یک پرنده است. او میخواهد که به قله کوه برود. نکته اینجاست که موانع خاصی سر راه او وجود ندارد و مانند یک کوهنوردی عادی است. شما باید در منطقه ها مختلف بگردید و گنجینه ها مختلف را پیدا کنید. البته برای اینکه بازی حوصله سربر نشود، در آن چندین پازل قرار گرفته است. به طور کلی یک کوهنوردی کوتاه قرار نیست ضربان قلب شما را افزایش دهد یا اینکه هیجانی در شما ایجاد کند. این بازی بیشتر برای آرام کردن فکر و راحتی ساخته شده است. با اینحال هیچ کدام از موارد گفته شده نکات منفی نیستند به علت اینکه گاهی اوقات افراد به این آرامش احتیاج دارند.

از لحاظ جلوه بصری نیز یک کوهنوردی کوتاه بسیار زیبا و ساده است. به طور کلی ساخت یک عنوان دو بعدی که زیبا باشد، سخت است. این بازی به راحتی از پس آن برآمده و شما را مجذوب منظره ها خود می نماید. از لحاظ موسیقی نیز شما با یک آهنگ بسیار آرام روبرو بوده و بیشتر صدای منظره ها موجود می آید که بسیار جالب و مجذوب کننده است. همانطور که گفتیم بیشتر هدف یک کوهنوردی کوتاه شبیه سازی فعالیت کوهنوردی برای شماست. با اینحال تمام کوشش خود را نموده تا با عوامل بامزه شما را بیشتر به تجربه خود ترغیب کند. همینطور اینکه بازی بسیار کوتاه است و در کمتر از نصف یک روز به اتمام می رسد.

نام بازی: A Short Hike

تهیه کننده: Adam Robinson-Yu

سازنده: Adam Robinson-Yu

سبک: ماجراجویی

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12238

به "بازی های کوتاه برای نوروز: A Short Hike" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: A Short Hike"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید