باید از مدرک محوری به سمت مهارت محوری برویم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه کشور ما امروز به دانش آموختگان ماهر نیاز دارد گفت: دانشگاه علمی-کاربردی یکی از اصلی ترین مبادی هایی است که می تواند خلأ میان جامعه فقط مدرک محور را با جامعه دانش و مهارت محور را پر کند.

باید از مدرک محوری به سمت مهارت محوری برویم

محمدصادق بیجندی در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه دانشگاه علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز، در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: امیدواریم با این طرح توسعه شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز باشیم.

بیجندی معتقد است که البرز ظرفیت های فوق العاده زیادی دارد که تا به حال به آن توجه نشده است و باید با این بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت های اولیه، دین خود را به مردم البرز ادا کنیم و در حوزه آموزش های علمی-کاربردی و مهارت گام برداریم.

وی با بیان اینکه امروز کشور به دانش آموخته ماهر نیاز دارد گفت: کشور ما به دانش آموختگانی نیاز دارد که بتوانند مسئله ای از مسائل کشور را حل و به حوزه صنعت، فرهنگ و آموزش کشور کمک کنند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: دانشگاه علمی-کاربردی یکی از اصلی ترین مبادی هایی است که می تواند خلأ میان جامعه فقط مدرک محور را با جامعه دانش و مهارت محور را پر کند و ما را به سمت جامعه مهارت محور سوق دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1189

به "باید از مدرک محوری به سمت مهارت محوری برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از مدرک محوری به سمت مهارت محوری برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید