برنامه شاگردان بنا تغییری نکرد، دورخیز برای کسب سهمیه های المپیک

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش اعلام شد محمد بنا میخواهد بعضی از از فرنگی کاران منتخب را به مسابقات بین المللی ایتالیا که جزو میادین رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی است، اعزام کند. تورنمنتی که قرار بود علیرضا نجاتی، علی گرایی، سعید عبدولی و امیر قاسمی منجزی در آن به میدان بروند، اما با نظر سرمربی تیم ملی لغو شد.

برنامه شاگردان بنا تغییری نکرد، دورخیز برای کسب سهمیه های المپیک

بدین ترتیب فرنگی کاران مدعی باید خود را مهیای حضور در رقابتهای جام تختی نمایند که اوایل بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

با وجود لغو اعزام تیم منتخب کشتی فرنگی به ایتالیا، برنامه های کادر فنی برای آماده سازی فرنگی کاران و کسب سهمیه های المپیک تغییری ندارد و همه چیز طبق روال قبل اجرا خواهد شد.

طبق برنامه کادر فنی، فرنگی کاران ابتدا در روزهای 2 تا 4 بهمن ماه در رقابتهای بین المللی جام تختی به میدان خواهند رفت و بلافاصله اردوی نفرات منتخب این مسابقات برپا می گردد. این اردوهای آماده سازی هم در دو مرحله پیگیری می گردد و سپس فرنگی کاران ملی پوش راهی رقابتهای قهرمانی آسیا خواهند شد که اواخر سالجاری برگزار می گردد.

بعد از این میدان آسیایی، نوبت به مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک می رسد که شاگردان محمد بنا کار سختی را پیش رو خواهند داشت و باید چهار سهمیه باقی مانده المپیک را با حضور در این میادین کسب نمایند.

نخستین میدان گزینشی المپیک در فروردین ماه و دومین مسابقات گزینشی هم در اردیبهشت سال آینده برگزار می گردد که محمد بنا و همکارانش امید زیادی دارند که سهمیه های به جامانده در همین دو میدان کسب گردد.

بعد از پشت سر گذاشتن فرایند کسب سهمیه های المپیک، شاگردان بنا 8 مرحله اردوی آماده سازی را در دستور کار دارند تا در نهایت مهیای حضور در المپیک 2020 توکیو شوند. البته در حین برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی، ممکن است اعزام به تورنمنت تدارکاتی هم در برنامه فرنگی کاران قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1787

به "برنامه شاگردان بنا تغییری نکرد، دورخیز برای کسب سهمیه های المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه شاگردان بنا تغییری نکرد، دورخیز برای کسب سهمیه های المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید