محمد بنا: نسل جوان و خوبی را در کشتی فرنگی داریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد بنا همزمان با شروع نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به امید خدا از روز 10 بهمن ماه، اردوهای آماده سازی تیم ملی با دعوت از 36 فرنگی کار شروع می گردد که ما در نظر داریم طبق برنامه به تمامی اهداف خود برسیم. تیم ملی کشتی فرنگی در نخستین گام باید در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان برود که این پیکارها اواخر ماه جاری در هندوستان برگزار می گردد و ما هم بدنبال کسب نتایج مطلوبی در این میدان آسیایی هستیم.

محمد بنا: نسل جوان و خوبی را در کشتی فرنگی داریم

وی توضیح داد: یکی از اهداف اصلی ما کسب سهمیه های به جامانده المپیک 2020 توکیو است که نخستین میدان گزینشی برای کسب این سهمیه ها فروردین سال آینده برگزار می گردد. طبیعتا به دنبال این هستیم که بحث کسب سهمیه ها را در همین مسابقات با بهترین عملکرد تمام کنیم و اقدامات آماده سازی را استارت بزنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد شرایط این رشته ادامه داد: نفراتی را در کشتی فرنگی داریم یک تغییر نسل کلی داده اند و هر چند نفرات عنوان داری هم در اردوها داریم ولی به هر حال اکثرا جوان و آینده دار هستند.

محمد بنا در خاتمه گفت: البته هدف اصلی ما المپیک 2024 است، اما به هر حال باید در المپیک 2020 توکیو هم آبروداری کنیم و نتایج خوبی را بدست آوریم.

به گزارش خبرنگاران، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی ایران طی روزهای 10 تا 20 بهمن ماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری خواهد شد.

رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه امسال در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1975

به "محمد بنا: نسل جوان و خوبی را در کشتی فرنگی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا: نسل جوان و خوبی را در کشتی فرنگی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید