برگزاری دومین نشست انتخاب تماشاگر برتر و بازی جوانمردانه در فوتبال ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دومین جلسه کارگروه انتخاب بهترین تماشاگر و جایزه بازی جوانمردانه در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار گردید.

برگزاری دومین نشست انتخاب تماشاگر برتر و بازی جوانمردانه در فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، فیفا هر ساله قصد دارد که بهترین تماشاگر و بازی جوانمردانه را انتخاب و معرفی کند و در همین راستا از تمامی فدراسیون های عضو خواسته که بهترین تماشاگر و بازی جوانمردانه (که می تواند بازیکن، مربی، بازی باشد) را تا مرداد 1398 به آنها اعلام نمایند و در نهایت فیفا برترین ها را با نظر خودش انتخاب خواهد نمود.

فدراسیون فوتبال ایران نیز در همین راستا یک کارگروه ویژه با عنوان کارگروه انتخاب بهترین تماشاگر و جایزه بازی جوانمردانه تشکیل داده که اعضای آن عبارتند از محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال، محمدرضا تهرانی دبیر کارگروه، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، سیدامین جواهری مدیرعامل جمعیت حامیان طرفدار، محمد ملا زینل مسئول همیار طرفداران، محمدجواد پاینده نماینده کمیته رسانه ای فدراسیون فوتبال، محمدرضا آرویی نماینده روابط عمومی فدراسیون فوتبال.

دومین جلسه این کارگروه امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ با حضور اعضا برگزار گردید در این جلسه درباره معیارهای انتخاب برترین تماشاگر یا کانون طرفداران در فوتبال ایران و همچنین انتخاب برترین بازی جوانمردانه بحث و گفت و گو شد.

در این جلسه مقرر شد که اعضا به صورت ماهانه انتخاب های خود را درباره انتخاب برترین تماشاگر یا کانون طرفداران و همچنین بازی جوانمردانه به دبیرخانه این کارگروه ارسال نمایند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال می تواند یکی از گزینه های موردنظر برای انتخاب برترین تماشاگر یا کانون طرفداران باشگاه ها باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 100

به "برگزاری دومین نشست انتخاب تماشاگر برتر و بازی جوانمردانه در فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین نشست انتخاب تماشاگر برتر و بازی جوانمردانه در فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید