استقلال 2 - تراکتور یک، درخشش 5 دقیقه ای قایدی کار مهمان را تمام کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، از یک سو استقلال برای اینکه خیالش از بابت کسب سهمیه راحت گردد و در سمت دیگر تراکتور برای امیدواری به حضور در آسیا، امروز در دیداری حساس به مصاف هم می فرایند.

استقلال 2 - تراکتور یک، درخشش 5 دقیقه ای قایدی کار مهمان را تمام کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقاتهای استقلال و تراکتور همواره طی سالهای اخیر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. در بازی های این دو همواره استادیوم های آزادی و یادگار امام مملو از تماشاگر بود ولی حتی خالی بودن استادیوم ها به علت اپیدمی ویروس کرونا هم باعث نشده است از حساسیت این ملاقات کاسته گردد.

فرهاد مجیدی که در پی حفظ رتبه سوم جدول و تا حدودی قطعی کردن سهمیه آسیایی است، میخواهد از شرایط موجود تراکتور نهایت استفاده را ببرد. او در صورت پیروزی، فاصله اش را با تیم های دنبال کننده افزایش داده و می تواند با خیال آسوده تری به ملاقات جام حذفی با پرسپولیس برود.

در سمت مقابل هم فیروز کریمی در نخستین تجربه مربیگری خود با تراکتور پیروز به شکست ذوب آهن شد و او از انگیزه زیادی برای ملاقات با تیم سابقش برخوردار است. او برای اینکه هنوز به حضور در آسیا امیدوار باشد، نیازمند کسب سه امتیازی بازی است.

گزارش لحظه به لحظه ملاقات تیم های استقلال و تراکتور را در همین صفحه دنبال کنید:

بازی از هفته بیستم و ششم رقابت های لیگ برتر ایران؛ سه شنبه: 15/04/1400 ؛ ساعت: 19:15

استادیوم: آزادی تهران / بدون تماشاگر

پیغام حیدری / یاری ها: سعید علی نژادیان - فرهاد مروجی؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر داوری: محسن ترکی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

ترکیب تراکتور: محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور ، هادی محمدی، پیمان کشاورز ، علی فتحی ، محمد عباس زاده ، محمد قنبری ، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان دنیا، پیمان بابایی و بهزاد سلامی

نیمه اول

دقیقه 14: اشتباه مدافع تراکتور باعث شد توپ زیر پای مهدی قایدی قرار بگیرد و این بازیکن در شرایط شوت زنی مناسبی نهاده شد، اما توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: قایدی در گوشه محوطه جریمه تراکتور یک بازیکن را از پیش رو برداشت و اقدام به شوت زدن کرد که مدافعان توپ را بلوکه کردند. در این صحنه استقلالی ها اعتقاد داشتند که میلاد فخرالدینی، مدافع تراکتور توپ را با دست لمس نموده و داور باید پنالتی می گرفت.

دقیقه 37: محمد عباس زاده از تراکتور به علت خطا روی محمدحسین مرادمند با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 1+45: پاس پشت پای قایدی به محمد نادری رسید این بازیکن توپ را به محوطه جریمه تراکتور ارسال کرد، اما محمدرضا اخباری آن را گرفت.

دقیقه 2+45: اشتباه مدافع تراکتور باعث شد ارسلان مطهری در موقعیت خوبی به داخل محوطه جریمه تراکتور برسد اما باز هم اخباری مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 6+45: محمد نادری با خطا روی بازیکن تراکتور با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 54: گل اول استقلال به تراکتور با نفوذ مهدی قایدی به محوطه جریمه تراکتور به ثمر نشست. ضربه دقیق او که از اخباری پیش تاخته هم عبور کرد به وسیله مدافع تراکتور هم قطع نشد و به نوعی تاثیر مدافع تراکتور هم مانع از به ثمر رسیدن گل نخست استقلال نشد.

دقیقه 59: گل دوم استقلال به تراکتور به وسیله مهدی قایدی به ثمر رسید. اشتباه اخباری در دفع توپ به میانه میدان به وسیله بازیکنان استقلال دریافت شد و قایدی دومین گل را به تور دروازه مهمان نشاند.

دقیقه 65: داریوش شجاعیان به جای مهدی مهدی پور وارد زمین شد.

دقیقه 84: آرمان رمضانی به جای امیرارسلان مطهری و سعید مهری به جای آرش رضاوند وارد زمین شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8739

به "استقلال 2 - تراکتور یک، درخشش 5 دقیقه ای قایدی کار مهمان را تمام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 2 - تراکتور یک، درخشش 5 دقیقه ای قایدی کار مهمان را تمام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید