بهرام رضاییان: مخالف بیانیه هستیم اما داوران حواس شان را جمع کنند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، به اشتباهات داوری در دیدارهای گذشته تیمش و به خصوص بازی با استقلال واکنش نشان داد.

بهرام رضاییان: مخالف بیانیه هستیم اما داوران حواس شان را جمع کنند

به گزارش خبرنگاران، بهرام رضاییان در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی در واکنش به اشتباهات داوری که علیه این تیم در هفته های گذشته رخ داده، بیان نمود: ما منتظر ماندیم تا کارشناسان داوری اشتباهات را تأیید کنند و بعد نظرمان را بگوییم. حالا همه هواداران فوتبال می دانند که در بازی با استقلال ما چقدر از اشتباهات داوری ضرر کردیم؛ پنالتی نادرست برای مان گرفتند، توپی را که اوت شده بود کرنر گرفتند تا همان توپ وارد دروازه مان شود. وقتی این مسائل پیش می آید، آدم چه باید بگوید؟

وی ادامه داد: بازی کردن در ورزشگاه آزادی جلوی هواداران استقلال به خودی خود کار سختی محسوب می شود. وقتی در طول این بازی هم داوری به ضرر تیم میهمان می شود، دیگر باید چه کاری انجام دهیم؟ اگر گل دوم به ثمر نمی رسید، با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادیم، شاید می توانستیم به بازی برگردیم، اما متأسفانه اشتباهات به ضررمان شد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی همچنین گفت: جزو باشگاه هایی هستیم که همواره از حاشیه و اعتراض دوری کردیم. هیچ وقت مثل برخی باشگاه ها بیانیه ندادیم و اعتراض تندی نکردیم، چون با فشار آوردن به داوران مخالفیم، اما داوران هم باید حواس شان را بیشتر جمع کنند تا چنین اشتباهاتی پیش نیاید. در این شرایطی که مسائل زیادی داریم و بی پولی مان به گوش همه رسیده، اشتباهات داوری هم مشکل روی مشکل برای ما محسوب می شود که امیدواریم در آینده شاهد رفع مسائل داوری باشیم.

رضاییان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: به سلامت داوران ایمان داریم و می دانیم که اگر اشتباهی رخ می دهد، قطعاً سهوی است، اما دوست نداریم متضرر شویم. چرا باید اتفاقی بیفتد و بعد با کارشناسی صحنه ها حسرتش را بخوریم؟ امیدوارم داوران هم رعایت کنند و در آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 332

به "بهرام رضاییان: مخالف بیانیه هستیم اما داوران حواس شان را جمع کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرام رضاییان: مخالف بیانیه هستیم اما داوران حواس شان را جمع کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید