نمی توان نتیجه بازی با سپیدرود رشت را پیش بینی کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر سپید رود رشت گفت: بازی سختی می تواند باشد، تیم حریف برایم خیلی قابل احترام است و ما البته برای پیروزی در خانه به میدان می رویم.

نمی توان نتیجه بازی با سپیدرود رشت را پیش بینی کرد

وی سپس با اشاره به اینکه سپیدرود لیاقت خوردن شش گل از سپاهان را در هفته گذشته نداشت، ادامه داد: من به سپاهان و بازیکنان این تیم و همچنین امیر قلعه‌نویی احترام قائل هستم، ولی احساس می‌کنم یکی از گل‌ های سپاهان آفساید بود.

کریمی با تاکید بر اینکه بر اساس اتفاق سه گل آنها در بازی قبلی دریافت کردند، ادامه داد: بدون شک سپیدرود در ادامه شرایط بهتری خواهد داشت. ممکن است نتیجه ضعیف برای هر تیمی پیش بیاید ولی نمی توان گفت فلان تیم ضعیف است.

وی با بیان اینکه من در تیم‌های پرهواداری چون ملوان، سپاهان و استقلال حضور داشتم و شرایط را به خوبی درک کرده ام، گفت: تیمی عاقبت به خیر می ‌شود و موفق خواهد بود که هوادارانش زیاد باشد نه تماشاگران آن تیم زیاد باشد.

کریمی با تاکید بر اینکه هواداران مانند اهالی یک خانواده هستند، گفت: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم ما حمایت کنند.

سرمربی ماشین سازی شهریار تبریز گفت: با گذشت زمان وضعیت ما بهتر خواهد شد. تلاش می کنیم بازیکنان هماهنگ تر شوند و این نیاز به زمان دارد.

کریمی سپس در خصوص بازی قبلی تیمش نیز افزود: در هفته گذشته در دقایق آخر گل خوردیم در صورتی که اصلا استحقاق دریافت آن گل را نداشتیم.

وی ابراز داشت: ما تلاش خود را می ‌کنیم اما نتیجه دست خداست. تلاش می کنیم فردا سه امتیاز را کسب کنیم.

کریمی گفت: امیدوارم این بدشانسی از تیم ما رخت ببندد. ما بسیاری از بازیکنانمان را به دلایل مختلف در کنارمان نداریم، بعضی از بازیکنان به دلایلی از تیم ما جدا شدند. خیلی تلاش کردیم این بازیکنان را نگه داریم، اما متأسفانه نشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10

به "نمی توان نتیجه بازی با سپیدرود رشت را پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان نتیجه بازی با سپیدرود رشت را پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید