بوفون: کار دشواری برای دفاع از قهرمانی مان داریم، میلان همچنان رقیبی جدی است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: سنگربان تیم فوتبال یوونتوس اذعان کرد حالا عضو تیمی سخت کوش تر است ولی قهرمانی در این فصل از رقابت های سری A ایتالیا دشوارتر خواهد بود.

بوفون: کار دشواری برای دفاع از قهرمانی مان داریم، میلان همچنان رقیبی جدی است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون، دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس که به دنبال سومین قهرمانی متوالی اش با بانوی پیر در سری A ایتالیاست، گفت: یوونتوس قدرتمندتر شده است. حالا ما عناصر فوق العاده باکیفیتی در اختیار داریم که می توانیم گام های اساسی و رو به جلویی برداریم.

وی اضافه نمود: باید پذیرفت که دفاع از عنوان قهرمانی مان کار ساده ای نیست و حقیقت این است که نسبت به 2 فصل گذشته کار دشوارتری پیش رو داریم. میلان همچنان حریف سرسختی برای ماست حتی با وجود اینکه در جابجایی تابستانی بازیکن بزرگی را به خدمت نگرفته است. روسونری ها بازیکنانی در اختیار دارند که سبب می شوند همواره جزو پیشتازان لیگ باشند.

دروازه بان 35 ساله یوونتوس توضیح داد: بهترین اقدام اینتر هم در فصل جابجایی تابستانی امضای قرارداد با مربی جدیدشان بود. آنها با ترکیبی از بازیکنان جوان و مهم خیلی زود می توانند به روزهای اوج شان بازگردند.

جان لوئیجی بوفون در مورد نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا گفت: ناپولی ترکیب تیمش را تقویت نموده و رافا بنیتس را که روحیه فزونی جویی دارد به خدمت گرفته است. بنیتس مربی است که به شخصه احترام خاصی برای او قائلم. این مربی به قدری حرفه ای است که می داند برای کسب موفقیت به چه چیزهایی احتیاج دارد.

سنگربان تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: فیورنتینا هم بپه روسی را جذب نموده که قرار دریافت او در کنار ماریو گومز خط حمله ای قدرتمند در سطح بین المللی را برای ویولا به ارمغان خواهد آورد.

بوفون یادآور شد: حقیقت این است که رقبای ما در حال تقویت خود هستند و تنها روینمودهای آنتونیو کنته است که می تواند به ما یاری کند تا همچنان به روند روبه رشدمان ادامه دهیم.

بیانکونری ها به تازگی کارلوس توز را از منچسترسیتی، فرناندو یورنته را از اتلتیک بیلبائو و آنجلو اوگبونا را از تورینو به خدمت گرفته اند.

سنگربان بانوی پیر در این مورد مطرح نمود: به خدمت دریافت توز یکی از اهداف اصلی باشگاه بود. کارلوس یکی از آن بازیکنانی است که می تواند به تنهایی توازن در بازی را بر هم بزند و مثل یک قهرمان عمل کند. بازیکنان جدید به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده و در این مدت عملکرد خوبی از خود نشان داده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 663

به "بوفون: کار دشواری برای دفاع از قهرمانی مان داریم، میلان همچنان رقیبی جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: کار دشواری برای دفاع از قهرمانی مان داریم، میلان همچنان رقیبی جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید