بازگشت آخرین بازمانده زخمی های زسکا از رم به مسکو

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، آخرین طرفدار بازمانده زسکا مسکو که در جریان سقوط متروی شهر رم مجروح شده بود به کشورش بازگردانده شد.

بازگشت آخرین بازمانده زخمی های زسکا از رم به مسکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، آخرین طرفدار مجروح سانحه سقوط متروی ایستگاه جمهوری شهر رم که برای تماشای بازی زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا راهی ایتالیا شده بود شب گذشته (چهارشنبه) با مرخصی از بیمارستان محلی توسط پرواز هواپیمایی ایرفلوت به روسیه بازگردانده شد.

گروهی از طرفداران تیم فوتبال زسکا مسکو که برای تماشای بازی با رم در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا سفر نموده بودند به دنبال سقوط پله برقی ایستگاه جمهوری متروی شهر رم مصدوم شدند. در این حادثه تلخ 16 طرفدار تیم زسکا مسکو توسط آمبولانس های امداد به مراکز درمانی مختلف شهر رم انتقال یافتند.

سفارت روسیه در ایتالیا نیز درباره بازگشت آخرین طرفدار بازمانده زسکا مسکو خاطرنشان کرد: پزشکان ایتالیایی روز گذشته شرایط این طرفدار را برای مرخص شدن از بیمارستان و بازگشت به روسیه مطلوب ارزیابی کردند. کارمند کنسولگری روسیه نیز این طرفدار تیم زسکا را تا فرودگاه رم همراهی کرد و با پرواز هواپیمایی ایرفلوت راهی مسکو شد. البته روند درمانی او در مسکو همچنان ادامه خواهد داشت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 202

به "بازگشت آخرین بازمانده زخمی های زسکا از رم به مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آخرین بازمانده زخمی های زسکا از رم به مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید