تاثیر ویژه سایه ستاره سابق میلان بر حریف آینده ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تیم ملی فوتبال کامبوج حریف دوم ایران در انتخابی جا جهانی 2022 در قاره آسیا وابستگی فنی و روانی زیادی به ستاره سابق تیم ملی ژاپن و باشگاه میلان ایتالیا دارد.

تاثیر ویژه سایه ستاره سابق میلان بر حریف آینده ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت Sportrefresh کامبوج، کیسوکه هوندا از زمان پذیرفتن راهنمایی تیم ملی فوتبال کامبوج کنار فلیس دالماس 31 ساله در سال 2018 میلادی سعی کرد تا سبک بازی موردنظرش را در این تیم اجرایی کند. این مسئله در پیروزی کامبوج برابر پاکستان در انتخابی جام جهانی 2022 و 2 بازی اخیر مرحله گروهی این رقابت ها با تیم های ملی هنگ کنگ و بحرین مشهود بود. کیسوکه هوندا به بازیکنانش القا نموده که از حریفان خود هراسی نداشته باشند و در تمام طول بازی مبارزه نمایند و تسلیم نشوند.

بر اساس این گزارش، کیسوکه هوندا خطاب به کامبوجی ها می گوید: نمی خواهم درباره اشتباهات شما حرفی بزنم اما اگر بخواهید به اتفاق هم ترس از بازی داشته باشید، عصبانی می شوم. شما خوب پیش می روید و کامبوج در حال تغییر است. این تیم آینده شما است.

دستور کیسوکه هوندا بسیار مهم است زیرا می خواهد حافظه بازیکنان کامبوج همواره از یک بازی برای بازی دیگر هوشیار باقی بماند. 50 هزار تماشاگر در بازی روز گذشته برابر بحرین با وجود شکست یک بر صفر خانگی به تشویق هوندا و فریاد زدن نام او پرداختند. این نشان دهنده این است که او برای توسعه فوتبال کامبوج دست به هر تلاشی می زند.

تیم ملی فوتبال کامبوج در سومین بازی خود روز 18 مهر ماه امسال در استادیوم آزادی تهران میهمان ایران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 699

به "تاثیر ویژه سایه ستاره سابق میلان بر حریف آینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر ویژه سایه ستاره سابق میلان بر حریف آینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید