تشدید نظارت بر مراکز گردشگری و اقامتی خراسان شمالی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون گردشگری خراسان شمالی از نظارت دقیق بر مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان با تأکید بر رعایت موازین بهداشتی اطلاع داد.

تشدید نظارت بر مراکز گردشگری و اقامتی خراسان شمالی

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه پرواز به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی کاظمی روز پنجشنبه 8 اسفندماه 98 با بیان این مطلب گفت: این نظارت ها با هدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، تشدید می گردد.

کاظمی عنوان نمود: موازین بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان اقدامات لازم را انجام می دهند.

او از برگزاری نشستی با دستگاه های مرتبط با حوزه گردشگری استان اطلاع داد و اضافه نمود: با همراهی این دستگاه ها و هماهنگی های صورت گرفته و نیز حضور نیروهای دانشگاه علوم پزشکی در این مراکز، فعالیت بوم گردی ها و مراکز اقامتی ادامه می یابد.

معاون گردشگری خراسان شمالی توضیح داد: با این حال، تا اطلاع ثانوی هرگونه گردهمایی و بازدید گروهی از مراکز گردشگری خصوصی و دولتی ممنوع است.

کاظمی گفت: از ظرفیت راهنمایان گردشگری استان در بحث اطلاع رسانی توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی مرتبط استفاده می گردد و جریان گردشگری استان در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه کاملاً توجیه شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1852

به "تشدید نظارت بر مراکز گردشگری و اقامتی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر مراکز گردشگری و اقامتی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید