آموزش در 865 مدرسه خراسان شمالی طی هفته آینده حضوری شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آموزش حضوری در 865 مدرسه استان طی هفته آینده اطلاع داد.

آموزش در 865 مدرسه خراسان شمالی طی هفته آینده حضوری شد

ابوالقاسم اکبری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان آموزش در 865 مدرسه استان در هفته آینده به صورت حضوری خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان در مدارس دارای کمتر از 50 نفر دانش آموز، آموزش ها به صورت حضوری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آموزش در مدارس شهری و روستایی بالای 50 نفر به صورت مجازی خواهد بود اضافه کرد: در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش، کلاس های عملی نیز به صورت حضوری برگزار می گردد.

اکبری با اشاره به اینکه در حال حاضر 2019 مدرسه در استان وجود دارد، ادامه داد: 865 مدرسه در استان کمتر از 50 نفر دانش آموز دارد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه برگزاری حضوری کلاس ها در مدارس روستایی و عشایری به دلیل نبود زیرساخت های لازم فضای مجازی است، تاکید نمود: برای پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزان این منطقه ها، مجبور به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری هستیم.

اکبری در سرانجام توضیح داد: طی هفته تحصیلی گذشته تنها هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان، کلاس های عملی را به صورت حضوری برگزار کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11771

به "آموزش در 865 مدرسه خراسان شمالی طی هفته آینده حضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش در 865 مدرسه خراسان شمالی طی هفته آینده حضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید