تشکر پوتین از ترامپ برای یاری به خنثی شدن یک توطئه تروریستی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ولادیمیر پوتین در تماس تلفنی با دانلد ترامپ از یاری اطلاعاتی آمریکا برای خنثی شدن یک توطئه تروریستی در شهر سن پترزبورگ در آستانه سال نو میلادی تشکر کرد.

تشکر پوتین از ترامپ برای یاری به خنثی شدن یک توطئه تروریستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سرویس امنیت فدرال روسیه با خبرهایی که از منابع امنیتی و اطلاعاتی واشنگتن دریافت کرد، توانست طرح یک اقدام تروریستی را کشف و خنثی کند. در این اقدام دو نفر هم روز 27 دسامبر دستگیر شدند که قرار بود در جشن های مربوط به سال نو در سن پترزبورگ عملیات تروریستی انجام دهند.

کاخ کرملین روز یکشنبه اطلاع داد رئیس جمهوری روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود از همکاری بخش های اطلاعاتی واشنگتن برای کشف و خنثی سازی این توطئه قدردانی نموده است. هیچ اطلاعات یا اخبار بیشتر درباره شیوه همکاری نهادهای اطلاعاتی روسیه و آمریکا یا متن مکالمه پوتین و ترامپ منتشر نشده است.

روابط سیاسی میان کرملین و کاخ سفید در سال های اخیر به دلایلی چون اختلاف بر سر ماجراهای اوکراین و سوریه یا دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به سردی گراییده است اما پوتین و ترامپ روابط شخصی خود را همچنان گرم و صمیمی نگه داشته اند.

دو سال پیش هم روسیه با یاری اطلاعاتی آمریکا یک توطئه تروریستی را در سن پترزبورگ خنثی نموده بود. کرملین در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود اعلام نمود رهبران دو کشور توافق نموده اند همکاری دوجانبه خود را برای مبارزه با تروریسم همچنان ادامه دهند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1801

به "تشکر پوتین از ترامپ برای یاری به خنثی شدن یک توطئه تروریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر پوتین از ترامپ برای یاری به خنثی شدن یک توطئه تروریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید