تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند، سوخت رسانی 700 صندلی با کارت سوخت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: امکان عرضه بنزین در تمامی صندلی های کشور فراهم شده است. از 3700 صندلی موجود در کشور، 3000 صندلی بنزین با نرخ آزاد و 700 صندلی بنزین به نرخ سهمیه به خودرو ها عرضه می نمایند.

تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند، سوخت رسانی 700 صندلی با کارت سوخت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آخرین شرایط سوخت رسانی در کشور گفت: در حال حاضر به جز تعداد انگشت شماری از صندلی های دورافتاده که مراجعین کمی نیز دارند، مابقی صندلی های سوخت سراسر کشور به صورت آفلاین مشغول عرضه بنزین به خودرو ها هستند.

تمامی صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند

وی ادامه داد: یعنی می توان گفت تمامی صندلی های سوخت امکان عرضه سوخت با نرخ آزاد و سهمیه ای را دارند و با کوشش همکاران بنده در وزارت نفت الان 3700 صندلی بنزین به مردم خدمات ارائه می دهند.

3000 صندلی بنزین با نرخ آزاد و 700 صندلی بنزین سهمیه ای عرضه می نمایند

کاهی گفت: از این 3700 صندلی که معادل کل صندلی های کشور، 3000 صندلی بنزین با نرخ آزاد عرضه می نمایند و در 700 صندلی نیز امکان عرضه بنزین سهمیه ای با کارت سوخت فراهم شده است.

سرعت فعال سازی سامانه ای پمپ بنزین ها افزایش یافته است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: همکاران بنده در کوشش هستند تا هر چه زودتر امکان سوخت رسانی با کارت سوخت را نیز در تمامی صندلی ها فراهم نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کار های مربوط به سوخت رسانی آفلاین تکمیل شده است، تیم های بیشتری از شرکت پخش فرآورده های نفتی برای فعال سازی سوخت رسانی با کارت سوخت به صندلی ها مراجعه خواهند کرد و بدین صورت سرعت اتصال آنلاین صندلی ها به سامانه مرکزی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

شرایط صندلی های سوخت در تهران و سایر استان ها

کاهی گفت: در حال حاضر 310 صندلی در تهران برای عرضه بنزین فعال سازی شده اند که از این تعداد در 25 صندلی امکان عرضه بنزین سهمیه ای با کارت سوخت وجود دارد.

در حال حاضر تعداد 33 خودروی P2 (سوخت رسانی سیار) در سطح شهر تهران فعال است.

جدول زیر آخرین شرایط صندلی های فعال سوخت در تهران و مابقی استان های کشور را نشان می دهد:

مردم می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با لینک، جزئیات مربوط به صندلی های سوخت فعال در هر استان و شهرستان را مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10187

به "تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند، سوخت رسانی 700 صندلی با کارت سوخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند، سوخت رسانی 700 صندلی با کارت سوخت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام صندلی های سوخت کشور وارد مدار شدند، سوخت رسانی 700 صندلی با کارت سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید