توضیحات مدیرعامل ردمی در رابطه با برنامه های این شرکت برای آینده

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، لو ویبینگ، مدیرعامل شرکت ردمی، طی مصاحبه ای که به تازگی با وب سایت Android Authority داشت، در رابطه با برنامه های شرکت برای آینده توضیحاتی ارائه داد که از مهم ترین آن می توان به ساخت گوشی های کوچکتر و همچنین شارژر های سریع تر برای گوشی های اقتصادی اشاره کرد.

توضیحات مدیرعامل ردمی در رابطه با برنامه های این شرکت برای آینده

شیائومی در سال 2020 محصولات زیادی را روانه بازار کرد. اگرچه از لحاظ کیفیت، عملکرد، قابلیت و قیمت، تمام این محصولات بسیار عالی ظاهر شدند اما تمام آن ها گوشی هایی با نمایشگر بزرگ یا به اصطلاح فبلت بودند و به خوبی می شد جای خالی یک گوشی کوچک اندرویدی را حس کرد. البته لو ویبینگ در گذشته اعلام کرده بود که ردمی قصد ساخت گوشی هایی با اندازه کوچک را در دستور کار قرار داده منتها هنوز نتوانسته راهی برای حفظ طول عمر باتری پیدا کند. در واقع ساخت گوشی کوچک مشکل نیست، بلکه قرار دادن باتری کوچک اما پرظرفیت است که مشکل ساز شده است.

اما ویبینگ طی مصاحبه ای که به تازگی با وب سایت Android Authority داشت اعلام نمود تقاضا برای خرید گوشی های کوچک بسیار افزایش یافته و شرکت هم به دنبال راهی برای تحقق بخشیدن به این امر است. وی اعلام نمود:

این طور که به نظر می رسد، ردمی قصد ندارد مشکل باتری را با افزایش ضخامت گوشی ها حل نماید. چرا که شرکت می خواهد همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود. قبلا هم شاهد گوشی هایی نظیر ردمی 4X با نمایشگر 5 اینچی و باتری 4100 میلی آمپر ساعتی بودیم اما طراحی متفاوت و بدون حاشیه گوشی های امروزی باعث شده سازندگان به این سادگی ها نتوانند راه حلی برای تعبیه باتری کوچک و پرظرفیت در گوشی های 5 اینچی یا کمتر پیدا کنند. این در حالی است که قابلیت های مهمی چون اینترنت 5G و نمایشگرهایی با رفرش ریت بالا، نیازمند باتری پرظرفیت هستند.

  • ردمی در حال کار روی یک گوشی جدید مشابه آیفون 12 مینی است

با این حال این یکی از برنامه های شرکت برای آینده است و باید دید ردمی چگونه قصد دارد این کار را انجام دهد. اما اگر باتری بزرگتری برای گوشی ها در نظر گرفته شود، نیاز به شارژر سریع تر هم حس می شود. به همین خاطر است که شیائومی در سال 2020 از شارژر بسیار سریع 120 واتی خود رونمایی کنند. حال سؤالی که پیش می آید این است، آیا در افزایش سرعت یک شارژر محدودیتی وجود دارد؟ لو ویبینگ معتقد است افزایش سرعت شارژ به پیشرفت فناوری در این زمینه بستگی دارد. بنابراین به نظر می رسد دقیقا مشخص نیست تا چه اندازه باید شاهد افزایش سرعت شارژر ها باشیم.

اما خوشبختانه این فناوری به زودی به یکی از مشخصه های استاندارد گوشی های اقتصادی هم تبدیل خواهد شد. طبق گفته های ویبینگ، احتمالا در گوشی های اقتصادی در محدوده قیمتی 300 دلار نیز شاهد استفاده از شارژرهای بسیار سریع خواهیم بود. از طرفی نباید فراموش کنیم که استفاده از چنین شارژرهایی می توانند عمر باتری را به شدت کاهش دهند. هرچند ادعایی که شرکت ها مطرح می کنند تا حدودی خلاف این موضوع را نشان می دهد.

اینکه ردمی و شیائومی قصد دارند چه شارژری را برای گوشی های 300 دلاری خود در سال 2021 در نظر بگیرند مشخص نیست. گوشی های اقتصادی کنونی این دو شرکت با شارژرهای 30 یا 33 واتی در دسترس قرار دارند که از جمله این محصولات می توان به سری ردمی نوت 9 پرو اشاره کرد. بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا منظور لو ویبینگ، گسترش شارژرهایی با همین سرعت در بین گوشی های اقتصادی بیشتر بود یا استفاده از شارژرهای سریع تر.

البته شارژر سریع و گوشی های کوچک، تنها برنامه های ردمی برای آینده نیستند. گویا این شرکت در نظر دارد راهی برای تعبیه حسگرهای اثرانگشت اولتراسونیک درون نمایشگرهای LCD پیدا کند. اما مهم ترین مشکل پیش رو، هزینه بسیار زیاد آن است. ویبینگ در این رابطه گفت:

وی در ادامه صحبت های خود به این نکته هم اشاره کرد که فعلا تمرکز روی ادغام حسگر اثر انگشت با کلید پاور و تعبیه آن روی فریم کناری دستگاه است. بدین ترتیب می توان همچنان از نمایشگر LCD هم استفاده کرد و از طرفی مجبور به پرداخت هزینه اضافه نشد. این طور که به نظر می رسد، سال 2021 برای ردمی پر از محصولات جدید و ماجراجویی های شگفت انگیز خواهد بود. چرا که به نظر می رسد این شرکت بتواند بالاخره راهی برای استفاده از یک باتری پرظرفیت در گوشی های کوچک پیدا کند. بدین ترتیب ترکیب باتری پرظرفیت، اندازه کوچک و شارژر های سریع، می تواند سال مهیجی را برای علاقه مندان به شیائومی و محصولات مربوط به این شرکت رقم بزند.

  • ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ با قیمت 45 دلار معرفی شد

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6525

به "توضیحات مدیرعامل ردمی در رابطه با برنامه های این شرکت برای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیرعامل ردمی در رابطه با برنامه های این شرکت برای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید