فراوری ونتیلاتور داخلی در پارک علم و فناوری کرمان خبرنگاران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نایب رئیس شرکت پدیده عصر علم و فناوری گفت: ونتیلاتور تولیدی این شرکت فقط یک نمونه داخلی دارد و از نظر قیمت در مقایسه با نمونه خارجی، می توان این دستگاه را با هزینه ای بسیار پایین تر از قیمت نمونه خارجی در داخل کشور تهیه کرد.

فراوری ونتیلاتور داخلی در پارک علم و فناوری کرمان خبرنگاران

محمد محسن عبدالرشیدی، نائب رئیس شرکت پدیده عصر علم و فناوری مستقر در پارک علم و فناوری کرمان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: شرکت پدیده عصر علم و فناوری یکی از مجموعه شرکت های زیر مجموعه پارک علم و فناوری کرمان است که در حوزه فراوری تجهیزات پزشکی همچون فراوری نوار قند خون، کیت های تشخیصی سریع و پانسمان های بیولوژیک و سنتی فعالیت می نماید.

عبدالرشیدی اضافه نمود: افرادی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند در حوزه مهندسی پزشکی، الکترونیک، مکانیک و دکترای داروسازی متخصص هستند و از این حرفه در راستا فراوری تجهیزات نوین پزشکی استفاده می نمایند.

نایب رئیس شرکت پدیده عصر علم و فناوری اضافه نمود: این تیم تحقیقاتی متشکل از 5 نفر در بازه زمانی 14 روزه پیروز به ساخت نمونه اولیه دستگاه تنفس مکانیکی شدند، این دستگاه برای افرادی که نیازمند دستگاه های تهویه مکانیکی هستند و برای بهبود اکسیژن رسانی به این افراد طراحی شده است. محصول فراوریی این شرکت فقط یک نمونه داخلی دارد و از نظر قیمت در مقایسه با نمونه خارجی، می توان این دستگاه را با هزینه ای بسیار پایین تر از قیمت نمونه خارجی در داخل کشور تهیه کرد.

وی اظهار کرد: این ونتیلاتور مکانیکی با ونتیلاتور پرتابل ساخت آمریکا تفاوت اندکی دارد و بیشتر شاخصه هایی که تهویه مکانیکی را در این دستگاه پشیبانی می نماید، نمونه ساخته شده توسط شرکت ما را دارد. قیمت تمام شده محصول فراوریی ما پایین تر بوده و پس از ورود به بازار می تواند با قیمتی بین 12 تا 20 میلیون تومان عرضه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7641

به "فراوری ونتیلاتور داخلی در پارک علم و فناوری کرمان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ونتیلاتور داخلی در پارک علم و فناوری کرمان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید