تیم ملی همچنان زمان می خواهد که نداریم، سرعت انتقال توپ پایین بود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، حمید درخشان در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین بازی از دور برگشت گروه C انتخابی جام جهانی 2022 گفت: به نظرم در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم. تعیین بود هنگ کنگ بازی تدافعی و بسته ای را برگزار می نماید و ما مجبور بودیم مالکیت توپ را برای خود کنیم.

تیم ملی همچنان زمان می خواهد که نداریم، سرعت انتقال توپ پایین بود

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه نمود: البته مسائل تاکتیکی داریم که باید کادر فنی فکری به حال آن کند. سرعت انتقال توپ در خطوط سه گانه تیم ملی ایران بسیار پایین است. همچنین بازی رو به عقب بی فایده داریم و از عمق هم توانایی حمله کردن به تیم کوتاه قامتی مثل هنگ کنگ را نداشتیم.

درخشان درباره تصمیمات دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی یادآور شد: او باید دغدغه های ذهنی اش را در تمرینات به حداقل برساند تا در زمین مجبور نگردد مدام تغییر ایجاد کند. اسکوچیچ تعویض های خوبی را انجام داد. مهدی ترابی با حضور در زمین مسابقه توانست تا حدودی مشکل حمله به عمق دفاع حریف را برطرف کند. تیم ملی همچنان زمان برای برطرف مسائل جزئی خود می خواهد که متأسفانه آن وقت لازم را نداریم.

کارشناس فوتبال ایران درباره گل خوردن از هنگ کنگ در دقیقه 85 ادامه داد: فکر می کنم خط دفاعی غافلگیر شد. شاید در بازی با هنگ کنگ این اشتباه چندان به چشم نیاید اما قطعاً در ملاقات با بحرین و عراق موضوع متفاوت است.

وی درباره ملاقات بعدی ایران مقابل تیم ملی بحرین که میزبان این دور از بازی ها با تصمیم AFC است توضیح داد: بازی با بحرین سخت تر از هنگ کنگ است اما به نظرم آنها در حدی نیستند که ما را ببرند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به احتمال ایجاد حاشیه برای ملی پوشان ایران در آستانه بازی با بحرین در منامه گفت: تجربه بالای تیم مانع از ایجاد جنگ روانی در بحرین گردد. کافی است تمرکز خود را حفظ کنیم تا بتوانیم بحرین را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8453

به "تیم ملی همچنان زمان می خواهد که نداریم، سرعت انتقال توپ پایین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی همچنان زمان می خواهد که نداریم، سرعت انتقال توپ پایین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید