جارو برقی بی سیم نو ال جی سبک تر و قوی تر است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ال جی الکترونیکس (LG) اخیرا محصول جدیدی را معرفی نموده که Code Zero Object Collection A9S نام دارد و یک جارو برقی بی سیم ممتاز است که در کلاس خودش سبک ترین است و قدرت مکش بسیار زیادی دارد.

جارو برقی بی سیم نو ال جی سبک تر و قوی تر است

ال جی الکترونیکس وزن این محصول نو را کاهش داده تا مشتریان بتوانند به راحتی با آن تمیزکاری انجام بدهند. این جارو برقی حدود 2.47 کیلوگرم وزن دارد که سبک ترین جارو برقی بی سیم ممتاز در کلاس خودش محسوب می گردد. ال جی به وسیله تحقیق و توسعه مداوم وزن این محصول را نسبت به مدل قبلی حدود 130 گرم کاهش داده است و برای این منظور نیز وزن موتور اینورتر هوشمند آن تا 20 درصد کم شده است.

این محصول تازه به طور قابل توجهی وزن کمتری دارد اما قدرت مکش آن قوی تر است. حداکثر قدرت مکش این جارو برقی 250 وات است که حدود 13 درصد قوی تر از نسخه های قبلی است. این در حالی است که محصولی با وزن مشابه این محصول اما با حداکثر قدرت مکش 280 وات در اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد.

بر اساس نظرسنجی اخیر که از 1300 مشتری به وسیله ال جی الکترونیکس و مرکز بهره وری کره انجام شد، مشتریان ویژگی بخارشوی را به عنوان عملکردی اضافی انتخاب کردند که می خواهند بیشتر از آن استفاده نمایند.

بر طبق این آنالیز، ال جی الکترونیکس بار دیگر ایمنی ورودی بخار را ارتقاء داده است. این محصول تازه با ارائه سه حالت شستشوی مرطوب و با توجه به نیازهای هر موقعیت، تجربه متفاوتی را برای مشتری فراهم می نماید. مشتریان از بخارشوی ایمن بسیار راضی هستند، ویژگی ای که لکه های بسیار سخت همانند شکلات سفت شده یا چربی گوشت روی زمین را راحت تر از بخارشوی معمولی و با دمای حدود 60 درجه پاک می نماید. بعلاوه می توانید حالت پاک کن آب داغ برای تمیز کردن با آب و پا ک کن خشک برای عدم استفاده از آب داغ را انتخاب کنید.

ال جی الکترونیکس از یک صفحه نمایش ال سی دی 2.3 اینچی در این محصول تازه استفاده نموده تا به صورت مستقیم شرایط جاروبرقی را آنالیز و عملکرد خوبی را برای آن تنظیم کند. برج همه کاره مفهومی تازه است که می تواند جارو برقی بی سیم را شارژ کند، لوازم جانبی آن را درون خود جای بدهد و سطل گرد و غبار را به یکباره خالی کند.

علاوه بر برنامه LG ThinQ، مشتریان می توانند با استفاده از صفحه نمایش ال سی دی روی خود جارو برقی گزینه های مختلفی را مستقیما روی آن اعمال نمایند. استفاده از آن نیز بسیار راحت است و حالت های مختلف تنظیم شده اند و نیازی نیست که هر بار که از آن استفاده می کنید، این تنظیمات را تغییر بدهید.

این محصول تازه نه تنها فیلتر میکرو، جعبه گرد و غبار و فیلتر اگزوز را جدا نموده بلکه این بار می توان جعبه گرد و غبار را جدا کرد و با آب شست و از این طریق، مشتریان می توانند به راحتی این جارو برقی را مدیریت نمایند و تمیز نگه دارند.

محصول LG Code Zero A9S و برج همه کاره نو آن، جزو لوازم خانگی UP هستند که می توان حتی پس از خرید نیز آن ها را با عملنمودهای دلخواه ارتقاء داد. این محصول با رنگ های آرامش بخش بژ، سبز آرام و گرافیت اسانس عرضه می گردد و رنگ هایی هستند که به دقت به وسیله مختصصان انتخاب شده اند تا با هر فضای داخلی هماهنگ باشند. این محصول نو بعلاوه در رویداد Red Dot Design Award توانست جایزه اصلی را به خاطر طراحی برجسته و درخشان خودش دریافت کند.

بائک سئونگ تائه معاون بخش راهکارهای زندگی شرکت لوازم خانگی ال جی الکترونیکس به همین دلیل اظهار داشته:

ما سطح نوی از تجربه مشتری را با محصول نو خود ارائه می کنیم که امکانات مختلفی از جمله دستگاه بخارشوی ایمن را با عملکردی قدرتمند و وزن سبک ارائه می نماید. جارو برقی Code Zero A9S در بازار جارو برقی های بی سیم ممتاز پیشگام است و همچنان نیز پیشگام باقی خواهد ماند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15948

به "جارو برقی بی سیم نو ال جی سبک تر و قوی تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جارو برقی بی سیم نو ال جی سبک تر و قوی تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید