حریم شهر تهران پاکسازی می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گفته مدیرکل حریم شهر تهران به منظور افزایش کیفیت محیط زیست و جلوه های بصری تهران، پاکسازی حریم شهر در دستور کار قرار گرفته است.

حریم شهر تهران پاکسازی می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی شکری مدیرکل حریم شهر تهران با اعلام این خبر گفت: در یک همکاری سه جانبه بین شهرداری تهران، سازمان های مردم نهاد و استانداری تهران، پروژه پاکسازی حریم با اجرای اولین گام در محور امامزاده داوود (ع)، شروع به کار کرد.

شکری اضافه نمود: در گام اول در مجموع 25 کیلومتر مربع از اراضی حریم شهر تهران واقع در منطقه 5 شهرداری تهران، محور امامزاده داوود علیه السلام پاکسازی و نخاله و زباله های موجود در این منطقه جمع آوری شد.

مدیر کل حریم شهر تهران ضمن قدردانی از شهردارمنطقه 5 تهران گفت: مطابق با نظر معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران و معاونان شهرسازی و معماری و خدمات شهری شهرداری تهران مقرر شد کمیته ای به دبیری اداره کل حریم جهت آنالیز و احصاءهمه موارد به منظور بهسازی راستا های پرتردد توریستی، تفریحی و زیارتی تشکیل گردد.

وی اضافه نمود: این کمیته در هماهنگی با بخشداران، دهیاران و مسئولان مربوط تشکیل و در کلیه مناطق به صورت مستمر فعالیت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1766

به "حریم شهر تهران پاکسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریم شهر تهران پاکسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید