حسن یزدانی برای دیوید تیلور برنامه دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، احسان امینی در خصوص شرایط کشتی گیران برای حضور در مسابقات جهانی نروژ، نام کرد: اردوی 45 روزه ای داشتیم؛ کوتاه بود، اما مفید. تیم ما برای حضور در این مسابقات بسیار جوان و میانگین سنی 21 سال است، یکی از جوانترین تیم هایی است که در چند سال اخیر به مسابقات جهانی اعزام می شود. امیدوارم نتایج خوبی در نروژ کسب کنیم. با توجه به امکاناتی که فدراسیون در اختیار ما گذاشت و تمریناتی که بچه ها داشتند، تیم خوبی راهی نروژ شده است.

حسن یزدانی برای دیوید تیلور برنامه دارد

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که برای معرفی نفرات اعزامی تقریبا در تمامی اوزان چرخه انتخابی برگزار شد، گفت: ما یک کشتی گیر معترض هم نداریم. از تمام سرمایه ها استفاده کردیم و کسی از قلم نیفتاد. همه سرمایه ها در چرخه بودند و کسی بدون انتخابی و میانبر به تیم ملی نیامد. با همین چرخه در آینده می توان بهترین نتایج را کسب کرد. در قدیم مربی ورزشکار اعزامی را معرفی می کرد، اما در این دوره با چرخه انتخابی نفرات اعزامی معین شدند.

امینی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با اعلام ترکیب روسیه و آمریکا شاهد هستیم ورزشکاران مدال آور زیادی در مسابقات دنیای شرکت می کنند این شرایط چطور ارزیابی می کنید؟ اعلام کرد: بچه های ما جوان هستند، اما کم تجربه نیستند. قهرمانان دنیا و مدال آور المپیک داریم. معمولاً سال بعد از المپیک ورزشکاران جوانی به مسابقات می آیند که ما هم مستثنی نیستیم، اما از نظر روانی روی ورزشکاران کار شده است علاوه بر این یزدانی، قاسمپور و گلیج جزو ورزشکاران با تجربه و بزرگسالان ما هستند. در واقع ما تیمی تلفیق از جوانان و با تجربه ها را به نروژ اعزام کرده ایم.

وی همچنین درباره اینکه در المپیک به دفاع کشتی گیران انتقاد زیادی شده بود آیا این مشکل حل شده، شرح داد: همه حریفان آنالیز شدند و برای آن ها برنامه داریم. نسبت به تایمی که داشتیم و تا جایی که ممکن بود آنالیز را انجام دادیم، البته زمان کوتاه 45 روزه ای داشتیم، از طرفی بعضی از جوانان بعد از مسابقات روسیه مدتی را ریکاوری کردند، برای انتخابی هم ورزشکاران مدتی را در اختیار ما نبودند تا مسابقه شان برگزار شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حساسیت مبارزه یزدانی و تیلور، یادآور شد: در دنیا چند کشتی از حساسیت زیادی برخوردار است که می توان به کشتی سعداله یف و اسنایدر و همین طور یزدانی و تیلور اشاره کرد. مطمئن باشید حسن یزدانی برای این مسابقات با برنامه است و بهترین شرایط روحی و بدنی را دارد. او با تمریناتی که داشته آماده تر از قبل است و حتما در مبارزه با تیلور بهتر از قبل خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9723

به "حسن یزدانی برای دیوید تیلور برنامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی برای دیوید تیلور برنامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید