حوصله و تمرکز رمز موفقیت استقلال مقابل الاهلی و صعود از گروه است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در پنجمین شب از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و در ملاقاتی که می توان آن را به بازی مرگ و زندگی تشبیه کرد، به مصاف میزبان گروه سوم، الاهلی عربستان می رود. این ملاقات در حالی انجام می گردد که هر دو تیم 7 امتیاز دارند و استقلال در بازی نخست توانسته با نتیجه 5 بر 2 تیم عربستانی را شکست دهد.

حوصله و تمرکز رمز موفقیت استقلال مقابل الاهلی و صعود از گروه است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمد نیک سیرت مهاجم سابق استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: صبر، حوصله و تمرکز رمز پیروزی استقلال در این بازی است و کلید صعود به مرحله بعدی هم پیروزی در این ملاقات است. لذا بازیکنان استقلال نباید در طول نود دقیقه تمرکز خود را از دست بدهند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شاگردان مجیدی در این بازی ها نشان دادند که قادرند دروازه هر تیمی را باز نمایند و قطعاً امشب هم دروازه الاهلی از گزند بچه های در امان نخواهد بود. اما در نقطه مقابل ما در دفاع آنطور که باید خوب نبودیم و بعضاً نتوانستیم از اندوخته های تهاجمی مان استفاده کنیم. امیدوارم این نقطه ضعف امشب به چشم نیاید.

مهاجم سابق استقلال در مورد تهدیدهایی که در فضای مجازی عربستان نسبت به مهدی قایدی اجرا شده و درخواست کاربران عربستانی از بازیکنان الاهلی مبنی بر مصدوم کردن این مهاجم گفت: قایدی می تواند ستاره این مسابقات گردد، گو اینکه تا همین الان هم بوده. شاید طرفداران الاهلی در فضای مجازی چنین جوی را راه انداخته باشند، اما بسیار بعید است در جریان بازی به صورت تعمدی بازیکنی بازیکن دیگر را به نیت مصدوم کردن بزند. اما طرفداران الاهلی می دانند که یکی از ستاره های استقلال را هدف گرفته اند.

وی اضافه نمود: الدحیل که یکی از قوی ترین و برترین های آسیاست و برترین مدافعان را در اختیار دارد. ما در هیچ تیم آسیایی مدافعی در سطح بن عطیه نداریم. اما همین خط دفاعی با بن عطیه از پس قایدی بر نیامدند. آنها در بازی دوم تمام تمرکزشان را برای مهار قایدی گذاشتند اما باز هم او در یک لحظه کار خودش را کرد.

نیک سیرت بیان داشت: بازیکنان استقلال باید فارغ از این حواشی، با تمرکز به میدان بروند و یقین داشته باشند با چاشنی حوصله و بازی منطقی می توانند در این بازی هم مثل بازی اول، پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8731

به "حوصله و تمرکز رمز موفقیت استقلال مقابل الاهلی و صعود از گروه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوصله و تمرکز رمز موفقیت استقلال مقابل الاهلی و صعود از گروه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید