خبرنگاران بهمنیار: هدفم کسب بهترین نتیجه در المپیک است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رشت - خبرنگاران - اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش گیلان گفت: هدفم کسب بهترین نتیجه در المپیک توکیو است.

خبرنگاران بهمنیار: هدفم کسب بهترین نتیجه در المپیک است

سارا بهمنیار روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: البته رقابتهای المپیک مهمترین مسابقه در دنیا است و برترین ورزشکاران در آن حضور می یابند و در رشته کاراته نیز زبده ترین کاراته کاران دنیا شرکت نموده و با هم رقابت می نمایند.

وی اضافه نمود: با این وجود، حدود دو سال مداوم زحمت کشیدم و پایان توانستم جواز حضور در رقابت های المپیک را کسب کنم و تمام کوشش خود را انجام خواهم داد تا بتواتم نتیجه خوبی را در المپیک توکیو و در رشته کاراته کسب کنم.

وی در مورد شرایط تمریناتش با توجه به شیوع بیماری کرونا اشاره و اعلام کرد: متاسفانه هم اینک همه مردم دنیا درگیر بیماری کرونا هستند و من نیز تمریناتم را در خانه انجام می دهم تا از فرم ایده آل بدنی خارج نشوم.

وی اعلام کرد: همچنین با وجود اینکه باید در خانه بمانیم تا این بیماری کنترل و ریشه کن گردد، که این امر فرصت خوبی برای ما ورزشکاران است تا با دیدن فیلم های مسابقات، بیشتر به بررسی حریفان خود بپردازیم و من نیز از این فرصت نهایت استفاده را بردم.

اولین بانوی المپیکی کاراته گیلان اضافه نمود: البته کسب سهمیه المپیک بسیار سخت بود و ورود به این رقابتها نیز برای من افتخار محسوب می گردد چون پس از دو سال رقابت فشرده، این سهمیه را کسب کردم که کسب سهمیه در کاراته هم بسیار سخت بود و مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتیم تا در نهایت بتوانیم سهمیه حضور در المپیک را بدست آوریم.

بهمنیار به تعویق مسابقات المپیک 2020 توکیو نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به تعویق حدود یک ساله المپیک، نمی توان پیش بینی کرد که شرایط چگونه رقم خواهد خورد اما المپیک میدان بزرگی است و به طور حتم تمام کوششم را انجام خواهم داد تا بهترین نتایج را در توکیو بدست آورم.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که به عنوان اولین بانوی تاریخ ورزش گیلان پیروز به کسب سهمیه المپیک شده ، تا به امروز مدال های زیادی را کسب نموده که می توان به کسب مدال نقره لیگ دنیای وان اتریش ، مدال طلای پنجمین مرحله لیگ دنیای 2019 ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ دنیای کاراته وان امارات ، مدال نقره مسابقات امیدهای دنیا در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ دنیای کاراته وان ژاپن اشاره نمود.

وی همچنین در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های دنیای اسپانیا مدال برنز کسب نموده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال دنیای در رشته کاراته معرفی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2525

به "خبرنگاران بهمنیار: هدفم کسب بهترین نتیجه در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهمنیار: هدفم کسب بهترین نتیجه در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید