خبرنگاران دست ردِ دوباره بانوی پیر به بارسا؛ دی لیخت در تورین می ماند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- باشگاه یوونتوس باردیگر کوشش آبی اناری ها را برای به خدمت دریافت متیس دی لیخت ناکام گذاشت.

خبرنگاران دست ردِ دوباره بانوی پیر به بارسا؛ دی لیخت در تورین می ماند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا در سال 2019 زمانی که دی لیخت یک جوان مستعد بود، فرصت جذب وی را از دست داد و آن را به یووه واگذار کرد. مرد هلندی پس از درخشش در آژاکس و رسیدن با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018- 2019 و فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر هلند، با قراردادی به ارزش 67.8 میلیون پوند راهی تورین شد.

بارسا در آن برهه قصد داشت دی لیخت را به همراه فرانکی دی یونگ به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که تابستان همان سال با قراردادی به ارزش 65 میلیون پوند انتقال خود را به نیوکمپ نهایی کرد. دی لیخت در تورین درخشش روزهای حضور در آژاکس را نداشت و به همراه بانوی پیر دو سال پیاپی از لیگ قهرمانان حذف شد و در فصل جاری سری آ نیز پس از 10 سال از فتح جام ناکام ماند.

دی لیخت که به همراه تیم ملی هلند لیگ ملت ها را تصاحب نموده، در اوایل فصل جاری با مسئله ای از ناحیه کتف روبرو شد اما در 9 بازی اخیر پایه اصلی ترکیب یووه بود و در آخرین بازی خانگی پاس گل نخست بازی را برای الکس ساندرو فراهم کرد و در نیمه دوم نیز یکی از گل های پیروزی سه بر یک این تیم برابر پارما را به ثمر رساند.

رونالد کومان سرمربی بارسا از زمان حضور روی نیمکت تیم ملی هلند با دی لیخت آشنایی داشته و مدیران بارسا نیز در جریان مذاکرات در خصوص پروزه شکست خورده سوپرلیگ اروپایی در خصوص دی لیخت نیز با یووه صحبت نموده بودند اما شواهد حاکی از آن است که مدیران باشگاه تورینی تمایلی به فروش ستاره خط دفاعی خود ندارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8235

به "خبرنگاران دست ردِ دوباره بانوی پیر به بارسا؛ دی لیخت در تورین می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دست ردِ دوباره بانوی پیر به بارسا؛ دی لیخت در تورین می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید