خبرنگاران رسول پناه: نام علیپور در فهرست آسیایی پرسپولیس قرار گرفته است، منتظر پاسخ او هستیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران - خبرنگاران - سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نام علی علیپور در فهرست این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال شده است، گفت: منتظر پاسخ او به پیشنهاد جدید باشگاه هستیم.

خبرنگاران رسول پناه: نام علیپور در فهرست آسیایی پرسپولیس قرار گرفته است، منتظر پاسخ او هستیم

مهدی رسول پناه سه شنبه شب، گفت: ضمن تشکر فراوان از زحمات علیپور که چند سال فعالیت پرثمری در پرسپولیس داشتند باید بگویم که در چند روز گذشته چندین مرتبه با این مهاجم تماس گرفتم اما پیروز نشدم او را پیدا کنم.

وی اضافه کرد: قبلاً برخی از مذاکرات به وسیله وکیل ایشان انجام می شد و به همین دلیل ما به وکیل علیپور هم پیام داده ایم که منتظر پاسخ او به پیشنهاد جدید پرسپولیس هستیم.

رسول پناه گفت: ما اسم علیپور را در فهرست آسیایی تیم هم رد نموده ایم و برای رضایت طرفداران مبلغ پرداختی باشگاه را هم به رقم پیشنهادی این بازیکن نزدیک کردیم اما فعلا جوابی از او نگرفته ایم.

رسول پناه اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی به پرسپولیس آمده اند و ما در جابجایی، فهرستی که از کادرفنی دریافت نموده بودیم را جذب کردیم. باید دست به دست هم دهیم و برای خوشحالی طرفداران و دفاع از اعتبار پرسپولیس در آسیا پشت این تیم و بازیکنان وکادرفنی باشیم تا بهترین نتایج در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5035

به "خبرنگاران رسول پناه: نام علیپور در فهرست آسیایی پرسپولیس قرار گرفته است، منتظر پاسخ او هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسول پناه: نام علیپور در فهرست آسیایی پرسپولیس قرار گرفته است، منتظر پاسخ او هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید