خبرنگاران همدردی استاندار گلستان با خانواده شهید مدافع سلامت و چند خبر کوتاه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، گرگان - خبرنگاران - همدردی استاندار گلستان با خانواده بانوی شهید مدافع سلامت، رفع تصرف 470 هکتار از اراضی ملی گنبدکاووس و دستگیری 2 شکارچی در بندرگز از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

خبرنگاران همدردی استاندار گلستان با خانواده شهید مدافع سلامت و چند خبر کوتاه

همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، استاندار گلستان با حضور در منزل شادروان بی بی رحیمه یلقی اولین بانوی شهید مدافع سلامت استان با خانواده وی ابراز همدردی و از خدمات ایشان تقدیر کرد.

خانم یلقی ششمین شهید مدافع سلامت گلستان است.

**

ابوطالب قزل سفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت که 470 هکتار از اراضی ملی مرتعی تصرفی روستای قیزلر از توابع بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس با رای دیوان عالی کشور به منابع طبیعی برگشت داده شد.

**

سرهنگ عباس مهاجربسطامی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: از زمان آغاز طرح محدودیت کرونا در اول آذر تا به امروز هشت هزار و 850 راننده متخلف جریمه شدند.

**

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) هزار و 400 پرس غذا در مسجد جامع گلشن گرگان طبخ و بین عاشقان اهل بیت (ع) و نیازمندان مرکز استان توزیع شد .

**

مدیرکل بهزیستی گلستان از اجرای پویش یلدای همدلی در استان خبرداد و گفت: در راستای اجرای این طرح هزار و 791 بسته به ارزش 2 میلیارد و 420 میلیون ریال در استان توزیع خواهد شد.

**

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرگز از دستگیری 2 شکارچی غیر مجاز در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: متخلفان که مبادرت به شکار چهار قطعه پرنده چنگر کرده بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6427

به "خبرنگاران همدردی استاندار گلستان با خانواده شهید مدافع سلامت و چند خبر کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همدردی استاندار گلستان با خانواده شهید مدافع سلامت و چند خبر کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید