خبرنگاران 120 میلیارد ریال برای بازسازی مدارس شهر زلزله زده سی سخت جمع آوری شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یاسوج- خبرنگاران- رییس مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا به امروز 120 میلیارد ریال منابع اقتصادی از محل های مختلف برای تعمیر و بازسازی مدارس شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا جمع آوری شده است.

خبرنگاران 120 میلیارد ریال برای بازسازی مدارس شهر زلزله زده سی سخت جمع آوری شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جبار کیانی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یک آکادمی فنی و حرفه ای، یک خوابگاه شبانه روزی و یک مدرسه هدایت با این میزان منابع اقتصادی در شهر زلزله زده سی سخت تعمیر و بازسازی می گردد.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی یاسوج و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری چند شرکت تجاری استان تعمیر و بازسازی این سه مکان آموزشی در شهر زلزله زده سی سخت را انجام می دهند.

رییس مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: پنج ماه گذشته افزون بر 170 میلیارد ریال منابع اقتصادی از نیکوکاران بومی و غیربومی برای ساخت مدرسه در این استان جذب شده است.

کیانی پور عنوان نمود: اجرای طرح ملی آجر به آجر یک نهضت جدید در زمینه مدرسه سازی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: بر اساس این طرح ملی در هر 2 بخش یاری های مردمی و نیکوکاران حرکتی نوین در امر مهم مدرسه سازی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است.

زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 22 و پنج دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن ماه 1399 شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام نمود که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله 10 کیلومتری سی سخت، 19 کیلومتری کمه استان اصفهان و 24 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7704

به "خبرنگاران 120 میلیارد ریال برای بازسازی مدارس شهر زلزله زده سی سخت جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 120 میلیارد ریال برای بازسازی مدارس شهر زلزله زده سی سخت جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید