خبرنگاران 6 متصرف اراضی ملی در شهر سنندج دستگیر شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: با کوشش ماموران این فرماندهی 6 نفر از متصرفان اراضی ملی در شهر سنندج طی اجرای یک فقره پرونده دستگیر شدند.

خبرنگاران 6 متصرف اراضی ملی در شهر سنندج دستگیر شدند

سرهنگ بهروز مهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پس از کسب اطلاع از تصرف اراضی ملی در شهرک بعثت سنندج ( بلوار مرزبانان) یگان حفاظت اراضی ملی استان با هماهنگی های ماموران انتظامی در محل حضور یافتند و با 6 متصرف برخورد قانونی لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه موقع حضور عوامل یگان حفاظت و نیروی انتظامی، متصرفین توسط ماشین الات سنگین در حال خاکبرداری و تسطیح یک هزار و 32 متر مربع زمین تصرف شده بودند، اضافه نمود: متعرضین به بیت المال دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و از اراضی نیز پس از برطرف تصرف به حالت اولیه بازگردانده شد .

سرهنگ مهری از مردم استان خواست در هر کجای استان شاهد تصرف اراضی ملی بودند نسبت به اطلاع آن به وسیله سامانه تلفنی 1656 اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به قلع و قمع متصرفین اقدام گردد .

مساحت زمین های ملی محدوده و حریم شهرهای کردستان که توسط راه و شهرسازی حفاظت می گردد 40 هزار هکتار با ارزش تقریبی 100 هزار میلیارد ریال است که تا به امروز برای حدود هشت هزار و 500 هکتار آن سند ثبتی صادر شده است.

کردستان با وسعتی معادل 28 هزار و 817 کیلومتر مربع در غرب ایران و 227 کیلومتر با کشور عراق مرز دارد و در مجموع یک میلیون و 493 هزار و 645 نفر جمعیت دارد که در 10 شهرستان، 29 شهر و یک هزار و 703 روستا ساکن هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3611

به "خبرنگاران 6 متصرف اراضی ملی در شهر سنندج دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 متصرف اراضی ملی در شهر سنندج دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید