خلیل زاده: اگر بچه داشتم، هم سن بازیکن استقلال خوزستان بود، به ما می گویند تیم حکومتی!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدافع پرسپولیس نقدها زیادی را به بنیادی فر، داور دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان وارد کرد.

خلیل زاده: اگر بچه داشتم، هم سن بازیکن استقلال خوزستان بود، به ما می گویند تیم حکومتی!

به گزارش خبرنگاران شجاع خلیل زاده پس از رجحان دو گله تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خدا را شکر در بازی سخت و درگیرانه پیروزی را بدست بیاوریم و جواب این هوادارانی که در سرما آمده اند را به خوبی بدهیم.

او درباره بددهنی به بازیکن استقلال خوزستان شرح داد: من اگر بچه داشتم، او هم سن بچه من بود. نامداری در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم. اگر او بددهنی نموده باشد، جوابش را می شنود و ساکت نمی مانم. در چند صحنه بی دلیل بازیکنان ما مثل مصلح، ترابی و من را زد و زانوی من ورم نموده است. بعد به داور می گویم و بنیادی فر جواب می دهد که من صحنه را ندیدم. در صحنه تک به تک، مهاجم استقلال خوزستان اعتراف می نماید من را زده است اما داور به من کارت زرد می دهد و پس فردا که محروم می شویم می گویند خلیل زاده بد اخلاق است.

خلیل زاده اضافه نمود: تیم ما ضرر کند، چه کسی جوابگو است؟ داور را یک جسله محروم می نمایند. مگر می گردد در همه بازی ها داور اشتباه کند. من با لب خونین روی زمین افتادم و داور می خندد. انتهای فصل هم با به به می گویند پرسپولیس با سه امتیاز کمتر قهرمان نشد. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ خطای پنالتی علیپور را هم نگرفته است. من الان بازی بعدی محروم شوم چه کسی جواب می دهد؟ اگر آن توپ گل می شد فقط داور را نگاه می کردید یا مثل من با او بحث می کردید؟ بعد یک سری تیم ها می گویند ما تیم حکومتی هستیم. با دریافت 30 درصد در لیگ برتر بازی می کنیم و صدای مان در نمی آید.

مدافع پرسپولیس در انتها درباره پرچم ژاپن گفت: گویا ژاپن را هم خیلی دوست دارند. امیدوارم یک سفر آن جا داشته باشند و بتوانند فینال آسیا را هم ببینند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 308

به "خلیل زاده: اگر بچه داشتم، هم سن بازیکن استقلال خوزستان بود، به ما می گویند تیم حکومتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: اگر بچه داشتم، هم سن بازیکن استقلال خوزستان بود، به ما می گویند تیم حکومتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید