کفاشیان: کی روش با ما قرار گرفته است و پس از کنگره مالزی به ایران برمی شود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی روش گفت: کی روش با ما قرارداد دارد، به این قرارداد پایبند است و هفته آینده بعد از کنگره مالزی به ایران بازمی شود.

کفاشیان: کی روش با ما قرار گرفته است و پس از کنگره مالزی به ایران برمی شود

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، علی کفاشیان دقایقی پیش در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی درباره کاهش اقتدار فوتبال و فوتسال کشور در سال های اخیر و عدم همدلی مدیران فوتسالی، گفت: مسئله این نیست، امروز شاید هیچ تیمی در آسیا حاشیه امنیت ندارد و در فوتسال هم شرایط همین طور است.

وی اضافه کرد: قبلاً فقط ایران و ژاپن در فوتسال مطرح بودند، اما امروز کشورهای آسیایی در فوتبال و فوتسال سرمایه گذاری می نمایند، همان طور که دیدیم، نماینده قرقیزستان که تاکنون در این مسابقات حضور نداشته شگفتی ساز شد و مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد: همین درخشش تیم های ناشناخته زنگ خطری برای فوتسال ما است که با اهمیت بیشتر سرمایه گذاری کنیم و دانش فنی خود را بالا ببریم. همچنین مکان های خوب مانند سالن 25 آبان اصفهان داشته باشیم و خوب تمرین کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی روش، گفت: کی روش با ما قرارداد دارد، به این قرارداد پایبند است و هفته آینده بعد از کنگره مالزی به ایران بازمی گردد.

کفاشیان در پاسخ به این مطلب که در تفاهم نامه بین صدا و سیما حق فوتبال ادا نشده و سازمان لیگ و فدراسیون هم از حرف خود کوتاه نمی آیند، توضیح داد: مسئله ادای حق نیست، از سال گذشته تاکنون و پس از عقد تفاهم نامه صدا و سیما ریالی به فدراسیون نداده است اما با تغییرات مدیریتی که اجرا شده و مذاکرات اخیر قرار است با صدا و سیما همکاری جدیدی آغاز و با حضور کارشناسان تفاهم نامه فنی امضا کنیم و با همین کار در آینده به سوی حرفه ای شدن پیش رویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: حرفه ای شدن یعنی اینکه باید از برنامه ها و تبلیغات درآمدزایی گردد و بین صدا و سیما و فدراسیون تقسیم صورت گیرد؛ ضمن اینکه تخصیص به باشگاه های پرهوادار مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان که هوادار بیشتر و در نتیجه درآمدزایی بهتری دارند، باید بیشتر باشد.

وی درباره اجازه بازی به باشگاه های بدهکار گفت: دارایی های باشگاه های بدهکار را بلوکه کردیم تا در وجه طلبکاران پرداخت شده و باشگاه ها، اجازه بازی داشته باشند به جز استقلال و پرسپولیس که بدهی زیادی دارند و این کار امکان پذیر نیست.

کفاشیان در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به این سؤال که گفته شده اگر تأسیسات قهرمان گردد، شمسایی می تواند مربی تیم ملی گردد، گفت: ما هنوز برای تیم ملی تصمیمی نگرفته ایم، به طور قطع شرایط را بعد از این جام ارزیابی نموده و منتظر پیشنهاد کمیته فوتسال می مانیم تا پس از آن تصمیم گرفته گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1025

به "کفاشیان: کی روش با ما قرار گرفته است و پس از کنگره مالزی به ایران برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: کی روش با ما قرار گرفته است و پس از کنگره مالزی به ایران برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید