خوزستان از پیک اول کرونا عبور کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، استاندار خوزستان گفت: عبور از پیک اول بیماری کرونا در خوزستان نشانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم است.

خوزستان از پیک اول کرونا عبور کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه خوزستان در کرونا به سمت شیب نزولی در حرکت است و در طول 20 روز گذشته تعداد بیماران کرونایی و بیماران سرپایی خوزستان رو به کاهش بوده است.

وی به عبور خوزستان از پیک اول اشاره نمود و اضافه کرد: تعداد موارد ترخیصی به نسبت موارد بستری بیشتر است و تعداد مرگ ومیر ناشی از این بیماری نیز در حال کاهش است.

استاندار خوزستان گفت: این شرایط به منزله این است که مردم تا حدودی شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کردند و دستگاه های دولتی، فرمانداران و دانشگاه های علوم پزشکی هم اقدامات خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: در پاییز محتمل است با توجه به سرما و شیوع آنفلوانزا با پیک دوم بیماری روبرو شویم به همین جهت در حال افزایش تمهیدات لازم و فراهم نمودن تجهیزات بیشتر بهداشتی از جمله تخت های بخش مراقبت های ویژه و دستگاه های یاری تنفسی هستیم.

غلامرضا شریعتی بیان نمود: از مردم صمیمانه خواهش میکنیم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و تا جای ممکن از حضور در اجتماعات و گردهمایی ها پرهیز کنند و از وسایل محافظت شخصی همچون ماسک استفاده کنند.

وی اذعان کرد: تا زمانی که واکسن یا داروی قطعی این بیماری در دسترس قرار گیرد باید نحوه سازگاری با این ویروس را پیدا کنیم به صورتی که هم فعالیت ها و کارهای روزمره ادامه داشته باشد و هم از گسترش ویروس تا جای ممکن پیشگیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4164

به "خوزستان از پیک اول کرونا عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان از پیک اول کرونا عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید