در بازار آخر هفته پوکت خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، پوکت یکی از شهر هایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید و علاوه بر این، اگر از کسانی که به تایلند سفر نموده اند درباره بهترین شهر های تایلند بپرسید، حتما از پوکت نیز نام می برند. در این شهر مکان های دیدنی و مختلف زیادی وجود دارد. بازار آخر هفته این شهر مناسب کسانی است که عاشق خرید با قیمت مناسب هستند. برای آشنایی بیشتر با این بازار، با خبرنگاران همراه شوید.

در بازار آخر هفته پوکت خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

بازار آخر هفته پوکت که میان مردم محلی به بازار ناکا معروف است، در امتداد جاده چائو فا وست و با فاصله کمی از شهر پوکت قرار گرفته است. این بازار که به فستیوال مرکزی نیز نزدیک است، پر از اجناس مختلف مثل انواع اجناس دست دوم، سوغات، وسایل دزدان دریایی و غذا های محلی خوشمزه است.

حتی اگر قصد خرید ندارید، حتما از این بازار دیدن کنید چرا که ارزش وقت گذاشتن و گشتن را دارد. اگر بپرسید این جا چه چیز هایی تخفیف خورده اند، بدون شک با این پاسخ روبرو می شوید که چقدر زمان دارید؟ از آن جایی که تعداد اجناس بسیار زیاد است و برای خرید به زمان زیادی احتیاج خواهید داشت.

این بازار به دو قسمت سر پوشیده و سر باز تقسیم شده است. در قسمت سر پوشیده اجناس دست دوم زیادی از جمله انواع شلوار جین، تی شرت و دیگر چیز ها وجود دارند که اصلا به نظر نمی رسد قبلا استفاده شده اند. همچنین در این بازار اجناس زیادی مثل انواع تصاویر و کنده کاری هایی که توجه گردشگران را به خود جلب می نمایند، بسیار به چشم می خورد.

در قسمت جدید، همان طور که جلو می روید، غرفه هایی پر از اسباب بازی ها، گوشی های موبایل، انواع اجناس الکترونیکی، سی دی و دی وی دی، کیف و کفش، انواع جواهرات و بدلیجات، ساعت، لباس و حتی وسایل آشپزخانه جلویتان سبز خواهد شد.

سمت راست ورودی اصلی این بازار، قسمت مخصوص به غذا است. اگر گرسنه باشید می توانید انواع غذا های مختلف مثل ذرت های جوشیده شده در کره، سوسیس های سرخ شده و تند، مرغ سوخاری، انواع میوه ها و حتی حشره های سرخ شده را تهیه کنید.

با این که بازار آخر هفته پوکت به بزرگی بازار چاتوچک بانکوک نیست، اما بزرگ و دیدنی است. همچنین کف این بازار سیمان شده است و کفشتان برخلاف بازار های دیگر گلی نخواهد شد. بهترین زمان برای رفتن به این بازار از ساعت چهار تا نه شب است. چرا که در این زمان آفتاب سوزان نیست. همچنین برای دوری از شلوغی و همچنین پیدا کردن جای پارک بهتر است تا ساعت چهار خود را به این بازار برسانید. زیرا پس از گذشت نیم ساعت، دیگر جایی برای پارک وجود نخواهد داشت و به دردسر خواهید افتاد. این بازار در روز های شنبه و یک شنبه از ساعت چهار تا نه و نیم شب باز است.

آدرس

تایلند، پوکت، امتداد جاده چا ئو فا وست

جهت دسترسی

این بازار در امتداد جاده چا ئو فا وست قرار گرفته است. همچنین می توان گفت که یک کیلومتر تا فستیوال پوکت و رو به روی وات ناکا، معبد بودایی ها، قرار گرفته است. از اولین چراغ هدایت و رانندگی، به سمت چپ بروید.

منبع: کجارو / phuket.com
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 558

به "در بازار آخر هفته پوکت خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بازار آخر هفته پوکت خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید