دستمزد مسی در بارسا: یک یورو بیشتر از لواندوفسکی!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، لئو مسی مثل سال گذشته فصل را با قهرمانی در لیگ یک فرانسه به پایان برده و حالا که فصل آخر قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسیده از این پس می تواند با خیال راحت به آنالیز پیشنهاد هایی بپردازد که در اختیار دارد.

دستمزد مسی در بارسا: یک یورو بیشتر از لواندوفسکی!

مسی دیشب تک گل تیمش را وارد دروازه استراسبورگ کرد تا با خاتمه بازی با تساوی 1-1 پاری سن ژرمن قهرمانی اش در لیگ یک را قطعی کند. دو پیشنهاد اصلی ای که لیونل مسی در مقابل خود می بیند یکی پیشنهاد نجومی الهلال عربستان و بعلاوه پیشنهاد به نسبت متواضعانه بارسا است.

روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا امروز مدعی شد بارسلونا شرایطی که قادر است برای بازگشت لئو مسی به او ارائه بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است و حالا ستاره آرژانتینی می داند در صورت بازگشت به بارسا چه شرایطی در انتظار او خواهد بود.

خوان لاپورتا در ماه فوریه با پدر و مدیر برنامه های لئو، خورخه مسی، ملاقات کرد و مذاکرات بین دو طرف از آن موقع ادامه داشته است. مسی و پدرش خواستار این بودند که بارسا به صراحت اعلام کند در صورت امضای قراردادی دو ساله تکلیف دستمزد او چه خواهد بود.

موندو دپورتیوو می گوید بارسلونا برای اینکه بتواند پیشنهاد کتبی و رسمی خود را به مسی ارائه بدهد باید منتظر چراغ سبز و تایید لالیگا بماند تا برنامه مالی اش به وسیله لیگ اسپانیا تایید گردد. این روزنامه می گوید در سوال از منابع نزدیک به لئو مسی از آن ها این جواب را دریافت نموده که هیچ پیشنهاد کتبی ای از بارسا دریافت ننموده اند، ولی شرایط بارسا به اطلاع مسی و پدرش رسیده است.

بر اساس این گزارش بارسلونا معتقد است در صورت اضافه شدن لیونل مسی به ترکیبش عایدی باشگاه دست کم 25 درصد افزایش خواهد یافت. اما بارسا برای استفاده از قرارداد های تجاری با اسپانسر های لئو مسی باید ترتیبی بدهد تا او بین بازیکنان بلوگرانا بیشترین دستمزد را داشته باشد. با توجه به اینکه لالیگا نظارت شدیدی روی فهرست دستمزد های باشگاه دارد بارسا به پدر لئو مسی اطلاع داده که در صورت انتقال او دستمزدش یک یورو بیشتر از روبرت لواندوفسکی خواهد بود و به این ترتیب در صدر فهرست دستمزد های باشگاه قرار می گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16111

به "دستمزد مسی در بارسا: یک یورو بیشتر از لواندوفسکی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد مسی در بارسا: یک یورو بیشتر از لواندوفسکی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید