ملاقات با همسران و نامزدها، اگر کووید بگذارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران - اگر کووید اجازه بدهد، بازیکنان انگلیسی در طول جام جهانی با همسران و نامزدهای خود ملاقات خواهند داشت.

ملاقات با همسران و نامزدها، اگر کووید بگذارد

به گزارش خبرنگاران، گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس، مایل است که بازیکنانش در زمان های استراحت بین بازی های جام جهانی همسران خود را ببینند، اما شاید ترس از کووید مانع این کار گردد.

ساوتگیت گفت: دوست داریم این اتفاق بیافتد، فکر می کنیم این کار برای بازیکنان خوب باشد و به آنها یاری بگردد که در طول تورنمنت آرامش بیشتری داشته باشند. اما در حال حاضر نمی دانیم که مقدار انتقال کووید در قطر به چه صورت خواهد بود.

روز آدینه 307 مورد تازه کووید در قطر ثبت شد. ساوت گیت اضافه کرد: ما باید شرایط را از نزدیک رصد کنیم و بعد تصمیم بگیریم.

بعضی از همسران و پارتنرهای بازیکنان تیم ملی انگلیس در طول جام جهانی در کشتی کروز 1 میلیارد پوندی MSC World Europa مستقر خواهند شد. ساشا آتوود 26 ساله نامزد جک گریلیش 27 ساله هم در بین این افراد خواهد بود و برای تشویق نامزدش به قطر خواهد رفت.

ساوت گیت بعلاوه فاش کرد که برای بازیکنان برنامه های انگیزشی خاصی هم در نظر دارد اما فعلا آنها را مخفی نگه داشته است.

مایکل شین بازیگر برای تیم ملی ولز که هم گروه انگلیس است، سخنرانی انگیزشی ارائه کرد. ساوت گیت گفت که شاید برایان بلسد را بیاورد که برای بازیکنان انگلیسی هم چنین کاری انجام بدهد. با این حال، سرمربی انگلیس دلش نمی خواست برنامه هایش را لو بدهد و به شوخی گفت: شاید برنامه های ما مجذوب کننده تر از ولزی ها باشد.

وقتی خبرنگاران ساوت گیت را تحت فشار قرار دادند که جزئیات برنامه هایش را فاش کند، اضافه کرد: نه این کار را نمی کنم. در همین حد بدانید که هرکاری لازم باشد انجام می دهیم تا بازیکنانمان برای رفتن به جام جهانی بسیار هیجان زده باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14366

به "ملاقات با همسران و نامزدها، اگر کووید بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با همسران و نامزدها، اگر کووید بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید