رئیس فدراسیون هندبال: همه توان خود را برای قهرمانی آسیا به کار می گیریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس فدراسیون هندبال می گوید تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی کار سختی دارد و قول کسب سهمیه جهانی را نمی دهد.

رئیس فدراسیون هندبال: همه توان خود را برای قهرمانی آسیا به کار می گیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در خصوص تمرینات تیم ملی هندبال برای مسابقات قهرمانی آسیا بیان نمود: بعد از چند سال همه نیروها و لژیونرها آمدند. به جز دو بازیکن که آسیب دیدگی داشتند، همه هستند. میلاد قلندری رباط پاره کرد و فرزاد رستمی که نفر جایگزین قلندری بود هم دچار آسیب دیدگی شد به همین دلیل این دو بازین را نداریم.

او با بیان اینکه دغدغه سرمربی هماهنگی تیم است اضافه نمود: داشتن لژیونرها یک تیغ دولبه است که در عین اینکه ارزش دارد اما از آنجایی که کنار هم نیستند اگر اردو هم بگذاریم همه نمی توانند شرکت نمایند. ما در ادامه چند روزی در ترکیه اردوی تدارکاتی خواهیم داشت و بعد از آن هم مستقیم به کویت می رویم. امیدوارم در مدت باقی مانده سرمربی برنامه تاکتیکی و تکنیکی خود را اجرا کند و تیم به هماهنگی لازم برسد.

او در خصوص هماهنگی اردوی برون مرزی بیان نمود: در ترکیه سه بازی تدارکاتی انجام می دهیم. شورای برون مرزی وزارت ورزش با توجه به شرایط کشور مگر در شرایط خاص اردوهای تدارکاتی را تایید نمی کند. علاوه بر این با تعطیلات ژانویه هم روبرو شدیم چون ما با لهستان و چند کشور اروپایی دیگر مکاتبه کردیم تا اردو داشته باشیم اما از آنجا که در تعطیلات بودند قبول نکردند.

پاکدل در خصوص ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی در قهرمانی آسیا بیان نمود: کار بسیار سختی داریم و تنها این قول را می دهیم که همه توان خود را بگذاریم. قطر بعد از اینکه سهمیه المپیک را در کشور خود از دست داد برای اعاده حیثیت به این مسابقات می آید. علاوه بر این کشورهای ژاپن، بحرین، کویت، کره جنوبی و عربستان هم با تمام قدرت شرکت می نمایند بنابراین کار سختی داریم. بدون امید نمی رویم اما تمام کوشش خود را می کنیم. بچه ها نیز همدل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1724

به "رئیس فدراسیون هندبال: همه توان خود را برای قهرمانی آسیا به کار می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون هندبال: همه توان خود را برای قهرمانی آسیا به کار می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید