راه یابی سیاه و سفید به جشنواره انیمیشن سیکاف کره جنوبی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، انیمیشن سیاه و سفید از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به همراه 6 اثر دیگر ایرانی در بخش های مختلف جشنواره بین المللی فیلم های انیمیشن سئول کره جنوبی (سیکاف) به نمایش گذاشته می گردد.

راه یابی سیاه و سفید به جشنواره انیمیشن سیکاف کره جنوبی

سال جاری 2565 فیلم انیمیشن از 93 کشور دنیا در جشنواره بین المللی انیمیشن سیکاف شرکت کردند که 103 فیلم از 28 کشور در بخش مسابقه نمایش داده می گردد.

فیلم سیاه و سفید قرار است با آثاری از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، روسیه، تایوان، فرانسه، آرژانتین، آمریکا، اسپانیا، کره جنوبی، کانادا و فرانسه به رقابت بپردازد.

جشنواره بین المللی فیلم های انیمیشن سئول کره جنوبی از بخش هایی همچون فیلم های بلند، کوتاه، دانشجویی، فیلم های بچه ها و آنلاین سیکاف و بخش ویژه تشکیل شده است.

فیلم های کوتاه انیمیشن خورده شده به کارگردانی محسن رضاپور در بخش مسابقه فیلم های کوتاه و پسر دریا ساخته عباس جلالی یکتا هر 2 از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بخش مسابقه فیلم های کودک و نوجوان این رویداد به نمایش در می آیند.

این جشنواره میزبان 4 انیمیشن دیگر ایرانی شامل آقای گوزن اثر مجتبی موسوی و خرگوش شکارچی به کارگردانی محمدامین کمالی در بخش مسابقه فیلم های کوتاه است.

همچنین هیولای سیاه به کارگردانی مشترک ریحانه کاوش و علی رئیس و ناقص اثر عرفا پارس پور در بخش مسابقه فیلم های کودک جشنواره سیکاف نیز نمایش داده می گردد.

بیست وسومین جشنواره فیلم انیمیشن و کارتون سئول (SICAF) از 26 تا 30 مرداد سال 1398 در کوئکس سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1436

به "راه یابی سیاه و سفید به جشنواره انیمیشن سیکاف کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی سیاه و سفید به جشنواره انیمیشن سیکاف کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید