روسیه، محل قرار گرفتن دومین شهر مینیاتوری دنیا (تور ارزان روسیه)

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اغلب کشورهای دنیا برای جذب جهانگرد و جهانگرد بیشتر اقدام به ساخت مراکز دیدنی می نمایند تا با استفاده از حضور جهانگردان، عایدی و معروفیت بیشتری پیدا نمایند. یکی از این مراکز دیدنی احداث و ساخت شهرهای مینیاتوری است. بزرگترین و اولین شهر مینیاتوری دنیا در شهر هامبورگ آلمان قرار گرفته است و دومین شهر مینیاتوری دنیا در روسیه ساخته شده و هر سال پذیرای جهانگردان بیشماری از سراسر دنیا است. برای آشنایی بیشتر با این شهر کوچک و زیبای واقع در سن پترزبورگ در ادامه همراه ما باشید.

روسیه، محل قرار گرفتن دومین شهر مینیاتوری دنیا (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این شهر مینیاتوری در کدام شهر قرار گرفته است؟

برای تماشا این شهر مینیاتوری باید به شهر سن پترزبورگ روسیه سفر کنید و سراغ این شهر کوچک و زیبا یا همان موزه گرند مارکت روسیه را بگیرید. این شهر میناتوری در مساحتی بالغ بر 800 متر قرار گرفته است و به قدری دقیق و حسابگرانه ساخته شده که تحسین همه را بر می انگیزد. تماشا این شهر همچون سفر گالیور به شهر آدم کوچولوها هست.

ساخت این شهر مینیاتوری چقدر طول کشیده است؟

این موزه بسیار مجذوب کننده روسیه چندین شهر از کشور روسیه را در خود جای داده و به صورت ماکتی کوچک شده در معرض دید عموم نهاده شده است. برای ساخت این شهر مینیاتوری، 400 هنرمند به مدت 5 سال مشغول به کار بوده اند. سایت تریپ ادوایزر این شهر زیبای ساخته شده در موزه روسیه را در سال 2016 یکی از موزه های منتخب خود برگزید.

در این شهر مینیاتوری چه خواهیم دید؟

در این شهر کوچک ساخته دست هنرمندان روسی می توانید روز، شب، زمستان، پاییز و بهار را مشاهده کنید. پانصد هزار چراغ ال ای دی مسئولیت نمایش روز و شب را در این شهر مینیاتوری به عهده دارند. جالب است بدانید که طول مدت شب در این شهر مینیاتوری 2 دقیقه و طول مدت روز در این موزه کشور روسیه سیزده دقیقه است. فصول مختلف نیز در بخش های گوناگون این شهر طراحی شده اند. یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این شهر مزیبا و تماشای، صحنه های حرکت افراد و خودروها است. یکی دیگر از بخش های پرطرفدار این شهر میناتوری کشور روسیه، صحنه اطفای حریق آتش سوزی جنگل به وسیله آتش نشان ها می باشد.

هزینه ورود به این شهر مینیاتوری چقدر است؟

برای ورود به این شهر مینیاتوری باید بین ساعات 10 صبح تا 8 شب مراجعه کنید. قیمت بلیط برای افراد بین 3 سال تا 14 سال 280 روبل است و برای افراد بالای 14 سال باید مبلغ 480 روبل پرداخت. بعد از ورود می توانید از فروشگاه و کافی شاپ این موزه در طبقه پایین هم استفاده نمایید. ضمناً این شهر مینیاتوری برای ورود خانواده های بیش از سه نفر 10 درصد تخفیف قائل می گردد.

نکته آخر

دومین شهر مینیاتوری دنیا در سن پترزبورگ توانست در سال 2014 به لیست 10 موزه برتر روسیه راه پیدا کند و در سایت تریپ ادوایزر به عنوان 10 موزه برتر روسیه و بعلاوه 10 مقصد پر عکس و برتر انتخاب شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15036

به "روسیه، محل قرار گرفتن دومین شهر مینیاتوری دنیا (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه، محل قرار گرفتن دومین شهر مینیاتوری دنیا (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید