رونالدو نازاریو: از اینکه اینتر را برای اخراج کوپر تحت فشار قرار دادم، پشیمانم!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال اینتر اعتراف کرد که مالک پیشین این باشگاه را برای اخراج سرمربی سابقش تحت فشار گذاشته است.

رونالدو نازاریو: از اینکه اینتر را برای اخراج کوپر تحت فشار قرار دادم، پشیمانم!

به گزارش خبرنگاران، رونالدو نازاریو می گوید که در میان تیم های ایتالیایی هنوز هم هوادار اینتر است اما بابت بعضی رفتارها و اقداماتش در این تیم متأسف است.

رونالدو که در 5 سال حضور و 99 بازی اش برای اینتر تا سال 2002 (پیش از پیوستن به رئال مادرید) 59 گل به ثمر رساند، در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اینتر هنوز هم در قلب من است و تا ابد خواهد ماند. آن 5 سال حضورم در اینتر، سال هایی زیبا را برای زندگی من ساختند. من در شهر میلان دوست داشتن را یاد گرفتم و مردم هم همواره مرا دوست داشتند. من عاشق شهر میلان و عاشق اینتر هستم و باور دارم که این عشق تا ابد پابرجا خواهد ماند.

رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا مواردی هستند که او بابت سال های حضورش در اینتر پشیمان باشد، گفت: باید بگویم که ماسیمو موراتی (مالک پیشین باشگاه اینتر) برای من الگویی بزرگ بود. من از او چیزهای زیادی آموختم. اگر می توانستم به دوران حضورم در اینتر برگردم، در انجام بعضی کارها تجدید نظر می کردم؛ مثلاً دیگر موراتی را برای معین کردن تکلیف تحت فشار نمی گذاشتم، آن زمانی که به او گفتم یا باید هکتور کوپر (سرمربی سابق اینتر) را اخراج کند یا اینکه من از اینتر می روم. موراتی تصمیم گرفت کوپر را نگه دارد. به همین دلیل من آن کار را انجام نمی دادم و در عوض سعی می کردم که به شیوه ای دیگر به مقصودم برسم.

رونالدو که الان سهامدار اصلی و مالک باشگاه وایادولید اسپانیا است، درباره بازگشتش به شهر میلان و مقطع کوتاهی که در سال 2006 برای تیم میلان توپ زد هم گفت: من در میلان بسیار راضی بودم. من چیزهای زیادی یاد گرفتم و این فرصت را داشتم تا با باشگاهی فوق العاده آشنا شوم. طرفداران میلان از من استقبال کردند و همواره با من رفتار خوبی داشتند. بنابراین از اینکه به میلان رفتم پشیمان نیستم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 301

به "رونالدو نازاریو: از اینکه اینتر را برای اخراج کوپر تحت فشار قرار دادم، پشیمانم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو نازاریو: از اینکه اینتر را برای اخراج کوپر تحت فشار قرار دادم، پشیمانم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید