رونمایی قطر ایرویز از استانداردهای نو سفر با QSuite (تور دوحه)

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، QSuite کلاس تجاری جدیدی قطر ایرویز است که هواپیما را تبدیل به خانه تان می نماید!

رونمایی قطر ایرویز از استانداردهای نو سفر با QSuite (تور دوحه)

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

قطر ایرویز در کنفرانس خبری سالانه خود در نمایشگاه ITB برلین، از یک کلاس تجاری نو در پروازهایش به نام QSuite رونمایی کرد. امکانات نوآورانه این کلاس تجاری، دستاورد قطر ایرویز از کوشش هایش برای ارائه تجربه ای متفاوت از سفر است که با استانداردهای نوآورانه و نوی طراحی شده و به تازگی در این نمایشگاه به اصحاب رسانه و رهبران و پیشگامان صنعت سفر، معرفی شده است.

فراهم کردن یک فضای شخصی سازی شده و خصوصی برای دو تا چهار مسافر در کلاس تجاری و طراحی کارآمد میز و صندلی و مبلمان درون این فضا، اصلی ترین ویژگی QSuite است که می تواند انتظارات مسافران را در ابعاد جهانی تغییر داده و جایگاه این شرکت هواپیمایی را به عنوان یکی از پیشگامان ایجاد تحول در این صنعت تثبیت کند.

کلاس تجاری نو قطر ایرویز، دارای صندلی هایی است که کارشناسان ارشد آن، 2 سال زمان را برای طراحی و ساخت آن ها اختصاص داده اند و در نوع خود اولین گونه ای هستند که با این ساختار در صنعت هواپیمایی رونمایی می شوند. صندلی ها QSuite علاوه بر ساختار متفاوت و راحت، با ریزه کاری های دقیق و زیبا مانند چرم دست دوز ایتالیایی در کنار امکانات نو غذایی و نوشیدنی و تفریح هواپیمایی قطر، همگی تجربه سفری کامل و غنی را به مسافران هدیه خواهد داد.

طراحی تخت های دونفره با قابلیت جمع شدن، پنل های قابل تنظیم و تلویزیون های قابل جا به جایی که در میان چهار صندلی درون این فضا قرار گرفته، از دیگر امکانات QSuite است که به مسافران اجازه می دهد تا از فضای خصوصی اختصاص داده شده به آن ها، به شکل دلخواه استفاده نمایند؛ با دوستان، همکاران یا خانواده شان معاشرت نمایند؛ غذا میل نمایند و یا به کارهای شخصی شان بپردازند.

به گفته اکبر الباکر، مدیر اجرایی گروه خطوط هوایی قطر، با توجه به این که QSuite به عنوان کلاس تجاری نو قطر ایرویز، فضای خصوصی بیشتر و بهتری را به همراه انتخاب ها و شخصی سازی های متنوع تر به جهان معرفی نموده، این شرکت توانسته معیارهای رایج این صنعت را به چالش کشیده و شروع نماینده تحولی دیگر در این عرصه باشد.

او اضافه نمود: QSuite با کیفیتی که در کلاس تجاری پیش از این تجربه نشده، در راستای فلسفه ما در عرضه برترین خدمات به مشتریانمان ارائه شده است.

علاوه بر امکان شخصی سازی یک فضای خصوصی، در سفر با QSuite قطر ایرویز، امکان استفاده از به روزترین و متنوع ترین برنامه های مختلف تفریح، آسوده ترین امکانات رفاهی برای استراحت، معین زمان صرف غذا و استفاده از لیست متنوع و نو غذایی برای مسافران وجود دارد. ضمن این که امکان دیگری با نام ظروف مشترک برای مسافران فراهم شده که با سرو میان وعده های مختلف به مسافران این امکان را می دهد تا به صورت دسته جمعی از خوردن این میان وعده ها در ارتفاع 3500 پایی با یکدیگر لذت ببرند.

همزمان با رونمایی از QSuite، قطر ایرویز خبر از را ه اندازی نسل نو سیستمی به نام Oryx One داده است که پلتفرمی برای تفریح درون پروازها است. طراحی دوباره سیستم Oryx One برای آسان تر شدن فرایند جستجوی محتوا و انتخاب بین بیش از 3 هزار گزینه تفریح در این سیستم است.

اجرای این تغییرات گسترده همزمان با جشن 20 سالگی شروع به کار قطر ایرویز رخ می دهد که تا به امروز تجربه دو دهه رشد، در صنعت هواپیمایی را پشت سرگذاشته است و قرار است از خرداد ماه سال 96، ماهانه یک فروند هواپیما، به این سیستم نو QSuite مجهز شوند.

قطر ایرویز که در معرفی نو آوری های صنعت به عنوان پیشرو شناخته شده است، محصول کوشش ملی دولت قطر بوده و با پویایی و رشد مداومش، یکی از چابک ترین خطوط هوایی جهانست که جوان ترین ناوگان هواپیمایی جهان را اداره می نماید. گروه خطوط هوایی قطر، ناوگانی مدرن شامل 194 فروند هواپیما دارد که به بیش از 150 مقصد اصلی کاری و تفریحی در 6 قاره پرواز می نماید.

قطر ایرویز که افتخار حمایت از برنامه سال فرهنگی آلمان-قطر را دارد، نمایشگاه ITB (بزرگترین نمایشگاه تجاری توریستی مستقر در برلین) را به همین دلیل و به عنوان سکویی برای رونمایی این خدمت نو انتخاب کرد؛ چیزی که همه مشتاقانه چشم به راه آن بودند. این رویداد یکساله که هدف از آن گردهم آوردن جوامع دو کشور است، روابط پایدار و دیپلماتیک بین دولت های قطر و جمهوری آلمان را گرامی می دارد. برنامه سال فرهنگی میان آلمان و قطر، همان رد پایی را دنبال می نماید که پیش از این، ژاپن در سال 2012، انگلستان در سال 2013، برزیل در سال 2014 ، ترکیه در سال 2015 و چین در سال گذشته، 2016 در آن گام برداشتند. در سال های اخیر، قطر یک مقصد محبوب برای پروازهای روزانه از برلین و دو پرواز روزانه از مونیخ و فرانکفورت به دوحه بوده است و هر روز افراد بیشتری از آلمان، زیبایی های این کشور را از بازار سوق واقف گرفته تا آب های درخشان خلیج فارس، کشف می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14818

به "رونمایی قطر ایرویز از استانداردهای نو سفر با QSuite (تور دوحه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی قطر ایرویز از استانداردهای نو سفر با QSuite (تور دوحه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید