سرآسیایی: ما فقط دچار یک سکته کوچک شدیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/بوشهر سرمربی شهرخودرو خراسان می گوید فکر می کنم که ما فقط دچار یک شکستگی و سکته کوچک شدیم چون زمان برای ترمیم نداشتیم و شرایطی که رخ داد به باشگاه لطمه زد و ما یک بازه زمانی و از همه مهمتر یحیی گل محمدی را از دست دادیم.

سرآسیایی: ما فقط دچار یک سکته کوچک شدیم

از سفر با تور سریلانکا تابستان 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از ملاقات با شاهین بوشهر گفت: از لحاظ کیفی نمی توان نمره ای به بازی داد. متاسفانه مسائل فنی انقدر در مسائل حاشیه ای وارد شد که بازی از فرایند عادی خود کاملا خارج شد.

وی اضافه نمود: دقایق ابتدایی بازی خوب بود و هر دو تیم موقعیت خوبی داشتند. در 20 دقیقه اول ما چند موقعیت خوب داشتیم، و خیلی خوب آغاز کردیم. با توجه به بازیکنانی مثل صادقی، خلعتبری و آقاجان پور که در اختیار نداشتیم. بازیکنانی که این فصل از ما جدا شدند و تقریبا در این شرایط تقریبا دست ما خالی بود اما شرایط داخل زمین آغاز خوبی داشتیم.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی شهرخودرو خراسان اظهار کرد: اتفاقات بازی انقدر شرایط فنی را تحت تاثیر قرار داد که متاسفانه هم فرایند داوری و هم فنی فوتبال کاملا از شرایط خودش خارج شد و جای تاسف دارد. باید بگویم که من اینقدر خاطرات خوب و تعاریف خوب از مردم بوشهر شنیده بودم که اتفاقات داخل ورزشگاه برای من جای سوال دارد.

سرآسیایی اعلام کرد: هر اتفاقی که افتاده قطع به یقین کارشناسان در خصوص آن نظر می دهند.

وی اعلام کرد: ما شرایط شاهین بوشهر، مردم خونگرم این استان و تیمی با این پتانسیل ها را درک می کنیم. شاهین در جای بدی از جدول گیر نموده ولی نباید اینقدر شرایط فوتبال را نازیبا کنیم و اصل فوتبال را تحت تاثیر قرار دهیم.

این سرمربی اضافه نمود: البته باید بگویم که شاید همه تماشاچیان این کار را انجام نمی دادند اما 90 دقیقه با بلندگوی دستی فحش دادن فکر می کنم از قاعده فوتبال خارج است و قطع یقین تمام شرایط فنی و جوی را تحت تاثیر قرار می دهد. بازیکنان ما مات و مبهوت بودند از شرایط پیش آمده. نیروی انتظامی، ناظر بازی، این برای من علامت سوال بزرگی است که چطور این اتفاق می افتد و ما نمی توانیم از آن جلوگیری کنیم.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد: اینقدر من مردم بوشهر را دوست دارم و قبول دارم. اینقدر خونگرم و دوست داشتنی. اما این التهابات فوتبال را خراب کرد و با آن شرایط از لحاظ فنی تحت تاثیر قرار گرفتیم.

وی مطرح کرد: بعد از اخراج یک شرایط محض دفاعی 10 نفره بود و ای کاش این اخراج اتفاق نمی افتاد و فوتبال از آن طراوت خودش خارج نمیشد و دو تیم جهت خود را دنبال می کردند و فوتبال خیلی بهتری را شاهد بودیم.

سرمربی شهر خودرو اعلام کرد: برای تیم شاهین آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که صبر تماشاچیانشان هم بیشتر گردد و این تیم را با انرژی بهتری از لحاظ فنی یاری نمایند. شاهین بازیکنان قابلی دارد و همچنین دارای شرایط فنی خوبی است. فکر می کنم جهت را اشتباه می رویم.

سرآسیایی با اشاره به شرایط تیم تاکید نمود: فکر می کنم که ما فقط دچار یک شکستگی و سکته کوچک شدیم چون زمان برای ترمیم نداشتیم و شاهد ریزش بازیکنان زیادی از تیم بودیم. شرایطی که رخ داد شاید تمرکز ما را برای بازیکن دریافت و جایگزین کردن گرفت. مردم مشهد یحیی گل محمدی را خیلی دوست دارند و اینجا خانه او است. فکر می کنم شرایطی که رخ داد به باشگاه لطمه زد و ما یک بازه زمانی و از همه مهمتر آقا یحیی را از دست دادیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1729

به "سرآسیایی: ما فقط دچار یک سکته کوچک شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: ما فقط دچار یک سکته کوچک شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید