سرمربی اسلحه سابر بانوان: هدف بازیهای جاکارتا است، به ترکیب دست نمی زنیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خاطره محمدی هدف تیم ملی اسلحه سابر بانوان را کسب نتایج در بازیهای آسیایی جاکارتا مطرح کرد.

سرمربی اسلحه سابر بانوان: هدف بازیهای جاکارتا است، به ترکیب دست نمی زنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر بانوان در گفت وگو با خبرنگاران، پیش از حضور در جام دنیای فرانسه درباره فرایند آماده سازی تیم، اظهار کرد: شرایط اردوها بسیار خوب است. تغییرات چشمگیری را در ملی پوشان شاهد هستیم و فرایند رو به رشدی را در پیش گرفته ایم. هدف تیم ملی کسب نتایج و مدال آوری در بازی های آسیایی اندونزی است تا بتوانیم ملی پوشان را به سطحی که لیاقت آن را دارند برسانیم و مقام کسب نمایند.

محمدی در ادامه اضافه کرد: چند روز زودتر از شروع مسابقات جام دنیای فرانسه، آنجا حاضر خواهیم شد تا یک اردوی مشترک را با کشورها برگزار کنیم. تمرینات ملی پوشان تاثیر بسزایی در کسب نتایج آنها دارد و روز به روز نتایج آن را خواهیم دید. برای مثال سازنجیان در مسابقات دانشجویان دنیا با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به حریف روسی خود واگذار کرد، اما در گذشته این گونه نبود و اختلافات بسیار بود.

او در ادامه با اشاره به خودباوری بازیکنان، خاطر نشان کرد: بازیکنان ما باید به این خودباوری دست پیدا نمایند و بدانند که توانایی لازم برای کسب نتایج درخشان را دارند و این خودباوری با حضور در مسابقات مختلف به دست خواهد آمد.

سرمربی تیم ملی اسلحه سابر بانوان درباره پیش بینی خود از نتایج ملی پوشان در بازی های آسیایی جاکارتا، بیان کرد: بسیار به کسب نتیجه امیدوار هستیم، چرا که تیم فرایند خوبی را در پیش گرفته است و ما به آن امیدواریم. ان شاء الله نتایج خوبی کسب گردد و برای ایران افتخارآفرینی کنیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که تقریبا نفرات اعزامی به مسابقات مختلف یکسان است، معیار فدراسیون برای اعزام ملی پوشان به مسابقات چیست؟ پاسخ داد: هر کسی که رنکینگ بهتری را کسب کند جزو نفرات برتر قرار می گیرد. چهار بازیکنی که به مسابقات اعزام می شوند از سایر بازیکنان نتایج بهتری را کسب نموده اند. از آنجایی که برنامه ریزی فدراسیون برای کسب نتایج در بازی های آسیایی اندونزی است، بر روی این چهار بازیکن سرمایه گذاری شده است و در بیشتر مسابقات حضور دارند. در حال حاضر زمان آن نیست که بخواهیم بازیکنی را جایگزین کنیم و از ابتدا برنامه ریزی و تمرینات را شروع کنیم. سایر شمشیربازان حاضر در ایران نیز خوب هستند، اما این ریسک است که بخواهیم در این زمان بر روی بازیکن جدیدی سرمایه گذاری کنیم. در اردوها از ملی پوشان جوانان نیز در تمرین ملی پوشان استفاده می کنیم، اما در حال حاضر نمی توانیم آنها را جایگزین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که کیانا باقرزاده نتایج قابل قبولی را در مسابقات کسب ننموده اما به همه رقابتها اعزام می گردد، بیان کرد: باقرزاده به همراه رفیعی نتایج خوبی را در مسابقات گذشته به دست آورده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1705

به "سرمربی اسلحه سابر بانوان: هدف بازیهای جاکارتا است، به ترکیب دست نمی زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی اسلحه سابر بانوان: هدف بازیهای جاکارتا است، به ترکیب دست نمی زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید